Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

downloaden van internet

  • Lex

    Bestaat er een kabel waarmee ik van internet ringtones en screensavers kan downloaden voor mijn nokia 6100 en hoe kom ik daar aan ? Heb er niet zo heel veel verstand van maar weiger nog langer ?1.15 te betalen voor een beltoon

  • Jorden

    Je zou infrarood kunnen nemen. Kost je wel een paar tientjes, maar dan kun je 'm ook voor andere telefoons gebruiken. Ik geloof trouwens dat de officiele datakabel voor de 6100 wel net zo duur zal zijn…

  • Nokiaweb.nl

    Je kunt ringtones bij ons downloaden via WAP

    http://www.nokiaweb.nl

  • pip

    Nou een paar tienen dat zal wel ietsje meer ijn,maar ik heb t ook,en heb er veel profijt van,want die cables zijn ook niet alles,en nu ben je niet gebonden aan dat toestel,ik heb nu al 3 toestellen in miujn beztit gehad,maar heb geen anderer cables nodig vanwege de infrarood.T is een aanrader.

  • Miranda

    ik heb sinds pas een datakabel voor mijn nokia 7250i. echt heerlijk, plaatjes kan ik onbeperkt op mijn telefoon zetten, nu nog een goede uitgebreide site (had er tijdje terug een maar ben die kwijt :S) vinden met veel gratis te dowdloaden (polyfone) ringtones… ik heb mijn datakabel besteld via www.mobileplaza.nl op zoek anders gewoon even via google. succes!