Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

games bestellen voor samsung?

  • Tony

    hallo allemaal,

    Ik heb de samsung c 100 en wil java games en polyfone beltonen enz. voor op me mobiel. Maar geen een site of reclame ondersteunt mijn mobiel.

    Kan ik misschien toch games bestellen en aangeven dat ik een bepaald type nokia heb? wie kan mij verder helpen??

    alvast bedankt,

    Tony

  • Jorden

    “Kan ik misschien toch games bestellen en aangeven dat ik een bepaald type nokia heb?”

    Helaas, dat gaat niet werken! Samsung gebruikt een heel ander systeem dan bijv. Nokia en Siemens (die onderling ook al weer verschillend zijn….zelfs binnen Nokia zijn niet games voor alle telefoons geschikt direct!)

    Volgens mij zijn Samsung-games echt alleen op die officiele website te bestellen, waarvan ik de URL telkens vergeet…

    -Jorden

    www.mobileringtonez.com

  • Tony

    Hey Jorden,

    bedankt voor de hulp, ik ga gelijk kijken!!!!!

    misschien komen de samsung c100 games later wel in de bladen en op websites te staan.

    mzzl,

    Tony (die sinds gisteren de samsung c100 heeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

  • ThaDemon

    Zelfde hier met mijn SonyEricsson T300

    Maar dat is geen JAVA meer dat is Mophun waar je $5,- moet betalen per game.. maaruh.. er zijn weer wat games gekraakt :P

    Greetz,

    ThaDemon

    http://www.Mobile-X.tk

  • Tony

    kun je de samsung games niet via een wap site bestellen? en zo ja welke?

  • Tony

    de games en ringtones op de officiele site zijn niet geschikt voor de samsung c 100. weet iemand een andere site waar je (tegen betaling) games kunt bestellen voor de samsung c 100??