Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

sony ericsson T610

  • Niels

    Wie heeft deze al?? Ik wil hem halen maar wil weten of die wel goed bevalt??

    ik hoor het hopelijk wel..

  • Danny

    Ik heb hem en hij bevalt uitstekend! ik zal hem ceker halen als ik jouw was! kijk op de site van www.sonyericsson.com en probeer hem daar anders eens uit!

  • Elmo

    Bevalt geheel en al primus! Echt een fijn toestel!… als je van spelletjes houdt… het golfen is echt gaaf!!!!!

  • Red

    Niels,

    Maandje terug de T610 gekocht. Op zich erg mooi toestel. Echter van het begin af aan “flikkerde” het beeldscherm bij het maken van foto's en bij het spelen van b.v. golf. Navraag bij een SE-service point wees uit dat dit niet normaal is, bovendien vonden zij de foto's onscherp. Een nieuw toestel uit de doos bleek ook te “flikkeren”, alleen in mindere mate. Ik zou zeggen check dit als je de T610 aanschaft. Tenslotte de garantie, SE geeft aan dat je een toestel alleen omgeruild kan worden als je binnen drie dagen terugkomt en er niet meer dan 10 minuten mee heb gebeld. In mijn situatie moet ik vier weken na aanschaf alweer twee/drie/vier/.. weken wachten voordat de reparatie is uitgevoerd. SE gaf wel aan dat sommige winkels zelf de mogelijkheid bieden om bij problemen je toestel direct voor een andere om te ruilen. Even navragen bij aanschaf is dus wel handig.

    groeten