Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bibix club

  • aart den braber

    ik wens geen berichten meer te krijgen van 2727

    me vriendelijke groet aart den braber

  • johan

    ik kom ok niet van bibiix af ik wil stappen tegen bibix ondernemen wie wildt er mee doen mail me :johan_angelique1@hotmail.com

  • Tara

    ik wil dat het stop ! ik heb gestuurd Stop alle naar 2727 is het dan ook gestopt want ik had 20 euro opgewaardeert en nu heb ik nog vier euro ofzo alleen van die domme smsjes!g, schreef:

  • Rory

    Ook ik heb 1 keer (met mijn dronken kop) een ringtone besteld vis 2727.

    Had ik nooit moeten doen, ik krijg nu iedere week 2 smsjes. Goud geld voor bibibix. Ik heb nooit werkelijk een ringtone besteld- ik heb me door een t.v. reclame aangemeld bij zo een sms-dienst.

    Dommer kan niet. Dat weet ik maar ik heb STOP ALLE vertsuurd naar 2727. Dit werk niet. - mijn mobiel vertstuurd hem niet. Nu heb een email gestuurd naar help@bibibix.nl. Ik hoop dat dit werkt.

    Werkt dit niet zal ik verdere stappen moeten nemen. Het enige wat ik nog kan bedenken is een ander telefoonnummer. Heeft iemand nog een beter idee?

  • steef

    KPN wees mij erop dat ik lid was van deze dienst. Geen idee hoe ik lid was geworden maar klaar ben je ermee.Heb via KPN wel een nr. gekregen 078-6417700 dus mocht niks werken…BELBELBELBELBELBEL

  • Denise

    Ik krijg ieder jaar omstreeks deze tijd weer sms-jes van Bibibix club van 2727 en vervolgens van Gillende keukenmeid (geen nummer). Elk jaar weer een gedoe om er vanaf te komen. Heb nu 078-6417700 gebeld en het is verholpen.

  • francisca

    bedankt!!!!!

    ben er nu eindelijk af, heb STOP ALLE gestuurd naar 2727 en kreeg direct reactie dat ze het jammer vonden dat ik geen lid meer wilde zijn.

    Rory schreef:

    >

    > Ook ik heb 1 keer (met mijn dronken kop) een ringtone besteld

    > vis 2727.

    > Had ik nooit moeten doen, ik krijg nu iedere week 2 smsjes.

    > Goud geld voor bibibix. Ik heb nooit werkelijk een ringtone

    > besteld- ik heb me door een t.v. reclame aangemeld bij zo een

    > sms-dienst.

    >

    > Dommer kan niet. Dat weet ik maar ik heb STOP ALLE vertsuurd

    > naar 2727. Dit werk niet. - mijn mobiel vertstuurd hem niet.

    > Nu heb een email gestuurd naar help@bibibix.nl. Ik hoop dat

    > dit werkt.

    > Werkt dit niet zal ik verdere stappen moeten nemen. Het enige

    > wat ik nog kan bedenken is een ander telefoonnummer. Heeft

    > iemand nog een beter idee?

  • Alwin

    hoi maureen als je hier vanaf wilt moet je stop hit sms se dan stopt het

  • marianne.den.brave.

    Goedenmiddag, Ik ben Marianne Den Brave en ik krijg al maanden van 3399 s.m.s.jes om bestellingen te doen en het kost mij mijn beltegoed.Ikheb een prepaid abbonement bij T_Mobile.En mijn Nulzesnummer is:06_24482766.

    Dat nummer 3399.Ik heb op dat nummer in het verleden wat besteld maar ik wil er van af.Want ik bestel niks meer op dat nummer en het kost mij elke keer mijn beltegoed van:10,Euro.Snapt u.

    Dus a.u.b.a.u.b.Help mij met dit probleem.

    Zou u dat kunnen doen?.

    Dank u wel.

    Afzender:Marianne.Den.Brave.

  • Mana

    beste mensen,

    ik heb er nu ook problemen mee, maar ik dacht omdat er zoveel mensen mee geirriteerd zijn, wil ik naar de politie stappen. maar de politie gaat er natuurlijk niks mee doen als er maar 1 klacht binnen is, daarom hoopte ik dat jullie die er ook last van hebben me een mailtje sturen als jullie ideeen hebben dan kunnen we ook naar de krant ofzo om daar ook hulp bij te vragen of mensen te waarschuwen!

    ik hoop dat jullie mij willen helpen want ik was super boos toen ik opeens zag dat al mijn beltegoed weg was. en jullie vast ook!

    groetjes!