Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

midi bestand

  • ella wolfs

    hallo daar ben ik weer met een vraagje?????

    ik ben op zoek naar iemand die weet hoe ik midi muziek bestanden op mijn computer kan downloaden zodat ik die met mijn datakabel over kan laden naar mijn nokia 7210 telefoon.

    ben al wel aan het exprimenteren geweest maar het lukt me nog niet zo goed heeft iemand een tip alvast bedankt met groetjes ella

  • Jorden

    Bewerk ze eerst even met Nokia Sound Converter (in de PC Suite). Duurt wel even maar meestal lukt het wel.

    -Jorden

    www.mobileringtonez.com

  • ella wolfs

    hoi jorden, ik heb al van alles geprobeerd maar iedere keer als ik muziek download naar mijn telefoon lukt dat wel maar dan zijn de bestanden te groot en kan mijn telefoon ze niet afspelen nu is mijn vraag waar kan ik kleine midi bestanden vinden om op mijn harde schijf van de computer op te slaan en vandaar uit op mijn telefoon te zetten heb echt al van alles geprobeerd maar nog niet dejuiste gevonden groetjes en alvast bedankt ella wolfs

  • Waldemar

    Goedendag!

    Ik zoeke naar “Prelude” Vangelis. Sinds de oorspronkelijke versie zeker problemen zal worden, dus het is een MIDI-bestand kunt gebruiken. Nou, of notities van de piano-vocal score aan de score.

    Met vriendelijke groet,

    Waldemar