Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

prepaid

• trees

hallo ik wil graag een prepaid nummer kopen. wie weet welke prepaid het voordeligste is , of waar ik dit op intenet op kan zoeken, de telefoon heb ik al.

• Mick

Hoi,

Bij T-mobile kun je gratis een pakket krijgen voor 15 euro met 15 euro beltegoed.

www.geluidje.nl

Ringtones:)

• patatje

Hoi ik heb ook tmobile,maar hoe kan ik horen hoelang mijn beltegoed geldig is?Ik weet wel wat ik heb,maar niet hoelang t geldig is.alvast bedankt

• Frits!

Telfort is de voordeligste provider: http://www.telfort.nl/prive/prepay/tarieven/

• st7

ik zou als ik jou was een telfort samenbellen aanschaffen. zie GSM.nl of gratisgsm.nl Voormalig O2 500-abonnement

je kunt 500 min/maand bellen voor 12 euro/maand Je kunt je KPN huistelefoon voor dit bedrag afschaffen. soms zijn er zelfs aanbiedingen voor 2,50/maand ged. 1 jaar. voor dit bedrag ga je geen prepay aanschaffen.

• Daan

Ik geloof niet dat dit het antwoord op de vraag is. Iemand die vraagt om een prepaidkaart, wil geen Telfort samenbellen.

Mijn advies: T-mobile prepaid. Beltegoed blijft van jou als je maar 1 keer per half jaar je telefoon gebruikt.

• Mick

T mobile is tegenwoordig voor altijd gratis…maar dat geldt ook voor Dutchtone.

• rene

ja kun je alleen bellen naar o2 mensen of een vaste lijn dus daar heb je niks aan