Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

samsung V200 polyfoon ringtones

• Aniet1983

hallo

ik heb een vraagie waar ik eigenlijk al een tijdje niet uit kom….

Ik wil graag een ringtone hebben en nou had ik die bestelt via internet en via de telefoon maar dan krijg ik een berichtje waarin staat *onjuist formaat* dus geen ringtoon maar wel weg geld :S

je schijnt ze ook te kunnen downloaden en dan via dat kabeltje er op te kunnen zetten maar nou is mijn vraag weet iemand misschien een site waar je die ringtones dan kan downloaden want zoek me rot :S

alvast bedankt

Anita

• Jorden

Hallo Anita,

Als je “onjuist formaat” krijgt heb je waarschijnlijk niet het juiste merk telefoon gekozen, of er zit een fout in de website. Kun je het beste even contact opnemen met de webmaster van die site, ze zullen vast een helpdesk hebben!

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• Mick

Ey Anita,

Op www.geluidje.com staat in het verzendscherm precies wat elk toestel

ondersteund. Heel makkelijk.

www.geluidje.nl

Ringtones:)

• MinkJaAh

Ik zie het Mick:

Warning: Failed opening ‘/home/geluidje.nl/public_html/geluidje.com/supported.php’ for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in Unknown on line 0

:D:D:D

• Mick

Oh das een oude link zeg :S:O

Kheb hem meteen gewist :D

• pippie

Deze site heeft ze gratis,alleen ze moeten nog gevuld worden.neem een kijkje zou ikzeggen.

http://www.t100.org/

• Marco van dam

www.powertunes.nl niet gratis, maar het zijn de beste!

• Roland

Anita,

kijk eens bij de volgende link: http://www.howardforums.com/showthread.php?s=d28d65dd2ad5cf00562cec812950f6ba&threadid=156903&perpage=15&pagenumber=2

Zelf heb ik ook een V200 en ik heb via deze site al veel (gratis) ringtones gedownload. Via EasyGPRS, dat bij de V200 geleverd is, kun je ze overzetten naar je toestel.

Succes ermee,

Roland