Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

IK WEET UT NIET ?

• Tomas

myn abo is bijna afgelopen dus wil ik een nieuw telefoontje maar ??? er zijn er zoveeel ik wil er 1tje die veel gamez heeft of gamez via pc kan opslaan (infa/cable)

wie weet een goed telefoontje met deze simple eisen :-) (hij mot er wel een beetje mooi uit zien)

groetjes

Tomas

• jip

Nokia N-Gage, komt binnenkort uit,

hij zal voor games wel geschikt zijn, zit ook een camera in.

• Tomas

wow gezien my veel tegroot :(

nee zoek gewoon iets simpels telefoontje met datacble of infarood gratis javagamez van het net Zoo een telefoontje zoek ik :)

• jip

Sony Ericsson Z700

Is ook voor gaming, klein geinig dingetje,

maare een telefoon is toch primair om te bellen toch???.

• Tomas

maar als er niemand belt word er toch gegamed

• Marchel

Misschien een Nokia (bv 7210). Je kan op het net honderden gratis games vinden voor Nokia`s. En als je een 7250/7250i neemt heb je nog meer geheugen , zodat je er tientallen games tegelijk op kunt zetten. Ook heeft deze een camera aan boord , alleen moet je je daar niet teveel bij voorstellen. (is alleen een leuk gadget , meer niet).

Succes met je keuze.

Marchel.

• jip

Dan kun je beter een samsung nemen, die verslaat elke nokia

qua geluid en kleurenscherm, ik vind die van een nokia

echt waardeloos.

• LeNZoR

Neem de Sony Ericsson T610, of als je nog even kunt wachten de Sony Ericsson Z600. Hiermee kun je games opslaan met Bluetooth via ja pc (kost tenminste geen geld). Bovendien heeft Sony Ericsson de gebruiksvriendelijkheid van Nokia, maar de kwaliteiten van Samsung.

Succes

• Marchel

Absoluut waar , maar de vraag was , om er games op te zetten, en dit gaat een stuk makkelijker bij een Nokia , dan bij een Samsung. Heb zelf de T100 gehad , en daar kan een 7210 of een 7250 (heb ik nu) , niet aan tippen qua geluid en scherm.

Games voor een Nokia zijn ook eenvoudiger te vinden op het net.(heb er inmiddels al zo`n 250 voor mijn Nokia).

Marchel.

• jip

er schijnt een proggie te zijn om spellen op de samsung t100 te zetten,

ik meen uit Israel dat dat proggie kwam.

Er komen binnenkort veel meer mooie samsung's uit misschien dat deze

in staat zijn om games met weinig moeite op de telefoon te zetten.