Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

www.Ringtonez4You.tk Wat vinden jullie ervan ??

• GloBoX84

Hey, ik heb sinds kort een nieuwe GSM website!

Er moet nog van alles aan gedaan worden maar wat vinden jullie er tot nu toe van; gaarne reactie dmv een bericht terug sturen of te emailen naar GloBoX84@hotmail.com

De volgende dingen komen er o.a. op de site te staan:

Ringtones, Logo's, SMS afbeeldingen, Funcards, Voicemails, Felicitaties, Songmails, Wallpapers, Polyphonic Ringtones, Groepslogo's, Screensavers, Blink logo's, Voicecards, Wake-up calls, Flashing Stickers, Java Games….

Met vriendelijke groet,

GloBoX84

( www.Ringtonez4You.tk - www.Webdesign4You.tk - www.Hosting4You.tk )

• Jorden

Gewoon de zoveelste MobileMoney-kloon en niks speciaals. Vooral omdat je niet eens de moeite hebt genomen een fatsoenlijk domein te nemen, of unieke content toe te voegen.

Zou in elk geval even alle lettertypes gelijk maken want ik zie er nu 3 verschillende waarvan er 2 heel lelijk zijn :D

• GloBoX84

Dit komt doordat de site nog niet geheel af is, en daarom heb ik ook geen link terug naar HOME! omdat deze nog gemaakt moet worden, mijn excuses voor het ongemak. Is de site voor de rest wel goedgekeurt? :)

Met vriendelijke groet,

GloBoX84

p.s. Het is niet de moeite nemen voor een .NL adres maar de beschikbaarheid van de domeinnamen (de beperkte mogelijkheden van een .NL)

• Jorden

http://www.nic.nl/sidn/flat/Domeinnamen/Is_de_naam_nog_vrij_/index.shtml?domein=ringtonez4you.nl&zoek.x=9&zoek.y=11

• Rienk

Kost je een paar euro, maar dan staat het ook direct wat proffesioneler…

• Mick

Ja netzoals je proffesioneler goed schrijft :D

• GloBoX84

Haha 1-0 voor Mick…! (Zit je bij Roosendaalse Computer club ??) wat een strijdacties hier zeg. Ik laat trots mijn website zien en het enige wat ze doen is afzeiken dat het niet goed is? Maargoed gelukkig zijn er nog vele andere mensen die mijn website respecteren :)

TnX and greets,

GloBoX84 aka KeVeRs84

• Arjan

Tjah, je vraagt zelf wat we er van vinden. Ik heb gewoon zelf weinig zin om in dat soort gevallen te reageren omdat ik ook wel zie dat het hobbie voor je is. Je moet echter niet vergeten dat als je site niet professioneel overkomt hier, en je vraagt wat we er van vinden, dat hij er helemaal onderuit gehaald zal worden. Daarnaast zien een hoop mensen het als spam waardoor je de naam van je site weinig goed doet. Ik zou echter alsik jou was en je wilt serieus in deze business stappen, toch heel goed naar de punten van mijn collega's hierboven kijken. Een professionele site straalt in de meeste gevallen namelijk ook vertrouwe uit, net als een domein. Met een domein weten mensen tenminste met welke organisatie ze van doen hebben omdat die gegevens vrij opvraagbaar zijn.

Om een lang verhaal kort te maken, succes met je site.

Arjan

www.phone-fun.com | www.gsm-gaming.nl | www.fresh-mms.com