Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nokia 7650 Games

• Ramon

wie weet een site waar ik nokia games naar me nokia ken sturen

hoeft niet gratis tezijn maar niet al teduur

Groetjes

Ramon.

• Jorden

www.mobileringtonez.com

Games zijn tussen de 3,20 en 4,80, maar zitten een heleboel stoere tussen (o.a. Prince of Persia!)

Helaas zijn ze zo duur omdat de makers van de games nogal veel copyright-geld eisen.

• Ramon

dat is wel erg duur voor een klein spelletje maar ik zocht eigelijk TETRIS EN POKER meer niet

maar daar ga ik geen 3.50 euro voor betalen is er niet ergens een EUROtje site :)

• Mick

Vergeet het maar.

Het maken er van kost ook geld.

www.geluidje.nl

Ringtones:)

• jip

Kazaa staan ze ook op,

maar of ze goed zijn, ik weet het niet.

Barst er de laatste tijd wel van de virussen

• Arjan

Ik heb ze op www.gsm-gaming.nl staan. De games varieren van 3,30 tot 4,40. Wat Jorden roept is niet helemaal waar. Ik weet wat games inkoop kosten en dat is echt een fractie. Het zijn puur de billing maatschappijen die er flink aan verdeinen, waaronder je operator als je per SMS afrekent (in het andere geval KPN of een creditcard maatschappij). Games van een euro zijn dus eigelijk niet te vinden. Het is wel zo dat ik voor mijn site kan zeggen dat ik alles zelf review of laat reviewen en dat ik in tegenstelling tot veel andere sites 100% de baas ben over wat ik wel of niet verkoop. Als ik een spel kwa kwaliteit waardeloos vind, of juist technisch erg veel problemen zie maken zal ik hem ook zeker niet verkopen. Ik ben ook van mening dat ze erg duur zijn, dus ik vind dat je dan ook waar voor je geld moet krijgen. Bij deze mijn promo praatje ;-)

Owjah, ze zijn idd ook per kazaa te vinden, maar vaak hebben spellen diverse versies voor verschillende telefoons en dat geeft kazaa niet aan. Je hebt dus naast virussen ook de kans dat je tel in desoep draait. Gelukkig geeft dat over het algemeen geen problemen die met een softwareupgrade niet op te lossen zijn.

Arjan

www.phone-fun.com | www.gsm-gaming.nl | www.fresh-mms.com

• Arjan

Owjah, en van Nokia.com kan je ook nog gratis een vliegspelletje downloaden op de softwarepagina van de 7650. Deze doet het natuurlijk ook voor de 3650.

Arjan

www.phone-fun.com | www.gsm-gaming.nl | www.fresh-mms.com