Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Siemens M55 .. invoer aan groepen koppelen

• Yvet

Arme ik :( ik zit nou al de hele dag te knoeien met mijn nieuwe mobieltje. Ik heb een leuk lijstje met groepen en wil hier mensen inzetten.

Dus .. telefoonboek > nieuw item > naam en nummer gaan nog dan heb ik bij groepen de keuze uit geen groep of VIP, en dat terwijl ik geen groep (meer) heb die VIP heet !!!

Is hier alsjeblieft iemand lief genoeg mij te vertellen wat ik verkeerd doe ? Of is mijn foontje nu al stuk .. :'(

bedankt en kussies,

Yv'je

• Rienk

Lijkt me sterk dat je telefoon stuk is. Ik heb een m50 en volgens mij gaat dat precies hetzelfde:

Ik heb een aantal groepen in mijn telefoonboek staan. En dan kun je een nieuwe contact toevoegen en dan staat er bij mij:

Nummer:

Naam:

En dan groep: kies wijzigen linker toetsje bij jou dan verspringt die bij mij van geen groep naar Vip als je een paar keer op die knop drukt selecteer je de goede groep.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt

Rienk

http://www.waspp.nl

• Yvet

Hai Rienk,

Bedankt voor je uitleg, maar zo werkt het helaas niet. Ik kan echt niet uit meer dan ‘Vip’ en ‘geen groep’ kiezen. :'(