Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nokia 3330 logo

• nokia 3330

hoi ,

ik zat op www.bamikanarie.nl te kijken.daar zag ik een leuke logo, maar mijn prepay ondersteund hem niet.wie weet dan wel een site,het is voor telfort

• Jorden

Waarom ondersteunt ie het niet? Volgens mij ondersteunt de 3330 gewoon operatorlogo's…

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• kevin

3330 ondersteunt wel operatorlogo's ik heb zelf een 3330 probeer www.logosringtones.nl

• Steffen

Ja ik heb er ook een, ondersteunt ze gewoon kijk maar naar de ondersteuningslijst op http://www.koosje.com

• Mick

www.geluidje.nl voor honderden screensavers :)

• Arjan

Ik denk dat je denkt dat hij het niet ondersteund, maar het is wel zo. Mogelijk is het volgende gebeurd. Als je een logo besteld komt deze altijd per EMS (SMS vom) aan. Dit kan dus over ieder netwerk naar iedere telefoon (mits de telefoon het verstuurde item ondersteund). Om een logo als operator logo te ontvangen, moet je bij je bestelling opgeven wie je operator is. Dit om ervoor te zorgen dat er een speciale code meegezonden zal worden. Als hij dan aankomt zal hij als operator logo ingesteld worden. Krijgt hij die code niet mee, dan zal hij als groepslogo ontvangen worden (mogelijk in jouw gevan bij bamikanarie). Je kan hem dan alleen instellen voor als bepaalde mensen bellen (een functie die bijna niemand gebruikt). Je zal hem dus gewoon opnieuw moeten bestellen vrees ik. Als je nog in een ander assortiment bladeren wilt, vraag ik je om ook even op mijn site te kijken: www.phone-fun.com

Arjan

www.phone-fun.com | www.gsm-gaming.nl | www.fresh-mms.com