Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

samsung c100

• friesland

er zijn hier al vele vragen geweest maar toch nog 1tje van mij omdat bij alle vragen wel een site wordt gegeven, maar toch als je naar de site toe gaat dan kun je er van alles naar alle modellen van samsung toezenden behalve voor de c100!! dus ik denk dat het dus niet lukt of zou ik gewoon een ander model aan moeten klikken en zoja welke?

of weet iemand gewoon een goede samsung site waar je voor de samsung c100 wallpapers kunt vinden.. en dan wel een site waar dit model bij staat.!!

of weet iemand een goede wap site waar je wallpapers vandaan kunt toveren??

alvast bedankt.. en ik zie hier wel..

friesland!~!

• Jorden

Helaas wijkt het formaat van de Samsung C100 af van de andere formaten, een ander model aanklikken werkt dus niet zomaar.

Ik heb nog geen kans gehad om het toestel te testen, maar misschien komt dat van de week goed.

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• Mick

www.geluidje.nl staat ie al :)

• kevin

www.gratistones.nl staad ie al

• Marieke

http://www.t100.org/

Gratis en voor nope…Beter kan je t niet hebben,maar je kan ook in de zoekbank hier samsung eerst intikken,en dan zie je dat t er al staat.veel plezier

• mArKy!

jongens.. ik heb al bijna alle sites geprobeerd maar er is via wap gewoon geen afbeelding in te krijgen!! (wel beltonen!) dus nu heb ik een datakabel besteld en ik ga via “easy gprs” proberen afbeeldingen naar mijn telefoon te sturen.. :)

gr. mArKy!

Samsung c100