Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

uploaden plaatje nokia 7210

• hennie

Hallo,

Ik ben druk bezig met screensavers, maar nu kan ik door mijn abonnement nog geen 0900 nummers draaien.(pas na 35 dagen na eerste betaling..).. dus een editor heb ik weinig aan. Eigenlijk moet ik het plaatje ergens online kunnen zetten en met wap op moeten kunnen halen. Wie weet waar dit ergens kan?

Alvast bedankt!

Hennie

• Mick

Hoi Hennie,

Jouw gsm ondersteund geen screensavers.

www.geluidje.nl

Ringtones:)

• Jorden

Hoe weet jij nou welke telefoon Hennie heeft? :P

@Hennie: Gewoon ergens webspace aanvragen, waarschijnlijk heb je die zelfs bij je eigen provider.

Je 0900-probleem is ook makkelijk op te lossen door even met een vaste telefoon te bellen.

• Arjan

@Mick, hij zal natuurlijk wallpapers bedoelen, maar het is logisch dat mensen deze denkfout maken.

@Jorden, kijk eens in de titel

Ach, tis weer weekend ;-)

@Hennie, Jorden heeft daar inderdaad gelijk in. Wel in het handig om het plaatje een beetje klein te houden. Hij zal de maat wel aanpassen, maar als het plaatje veel te groot is, is dat zonde van het geheugen dat het inneemt. Je kan dan door de directe url naar je plaatje in te tikken, je plaatje ophalen.

Arjan

www.phone-fun.com | www.gsm-gaming.nl | www.fresh-mms.com

• Jochem

Je kunt het 0900 nummer gewoon met een vaste telefoon bellen.

Vaak is dat zelfs nog goedkoper dan met een mobiel, omdat de meeste providers boven op de (in dit geval 1,15 & soms zelfs 1,30(!)) nog de gewone kosten voor het bellen per minuut in rekening brengen.

Het is dus aan te raden om met een vaste telefoon te bellen

Jochem

http://www.java-spellen.nl

• kevin

probeer het met je huis telefoon die 0900 nummer te bellen.

Kevin Kiel

www.logosringtones.nl

www.gratistones.nl

• hennie

Bedankt allemaal voor de tips.. ik bedoelde idd wallpapers.. Ennuuh deze hij is een zij :-).. never mind! Hoeveel pixels moeten die plaatjes zijn.. ik heb ze inmiddels 128 x 128…ongeveer bestandjes van 5 kb.. en eigen webruimte is al gelukt.. ik heb ze al in mn foon staan! In ieder geval bedankt!

• Jorden

Oke ik heb weer lekker op zitten letten ;)

• Arjan

Uit mijn hoofd is dat voor jou de juiste maat. Anders is het 174*174.

Arjan

www.phone-fun.com | www.gsm-gaming.nl | www.fresh-mms.com

• Jorden

Nokia 7210 heeft idd 128x128

-Jorden

www.mobileringtonez.com