Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zelf polyfone ringtone maken

• hyliana

Weet iemand hier misschien hoe dit kan? Ik heb een mp3'tje en wil er een polyfone ringtone van maken voor mn Nokia 3510. Ik heb het met het programma'tje Mobile Music Polyphonic geprobeerd maar dat werkt niet, en heb nog geen site op internet gevonden waar je dit kunt laten doen. Als iemand iets voor me weet vertel het alsjeblieft!

Thanx,

groetjes Renske

• Jorden

Renske,

Een mp3 is een sample, terwijl polyfone ringtones bestaan uit instrumenten (en bij o.a. Samsung kleine samples). Het is onmogelijk een sample te converteren naar instrumenten, dus dit kun je opgeven!

Als je een polyfone ringtone wilt maken zul je op zoek moeten gaan naar een midi/mmf en deze aanpassen, of natuurlijk zelf inspelen.

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• Arjan

Het kan wel, ik heb er een paar stukjes software voor gehad. Echter is de kwaliteit echt bagger. Gewoon een keyboard aan je computer hangen en zelf inspelen zou ik zeggen ;-)

Als je op het Nokia developer forum rondneust kan je software vinden om dan makkelijk ringtones te maken.

Arjan

www.phone-fun.com | www.gsm-gaming.nl | www.fresh-mms.com

• hennie

ik heb net een midi gekregen via msn, maar hoe kan ik dit zonder een kabel het beste op mijn foon krijgen. Ik kan wappen..en heb een nokia 7210

• Arjan

Gewoon op internet zetten. Bij je internet account heb je vast wel webspace gekregen. Daar parkeer je hem en dan wap je er naartoe.