Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik wil RINGTONESSSSSSSSSSSSSS

• lv

mensen.

ik wil ringtones op mijn gsm (s55), die ene die je betaalt van je beltegoed en die daarna gewoon op je mobieltje staan, niet codes hier en wappen daar…..nee gewoon simpel, das gek genoeg

kom maar op met de paginas…………

dank uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

• Mick

www.geluidje.nl voor 4100 monofoontjes….die staan in 1x op je gsm

• mido

ik wilde hier ook bestelle dus ik alles ingevuld zegt hij dit gesprek kan niet met tele2 mobiel. Waarom ondersteunt hij dan wel tele2 :S moet ik met de vaste tel belle?

• Arjan

Als je een abo hebt, moet je eerst een rekening betaald hebben voor je met 0900 of sms af kan rekenen met je mobiel. Bij Mick moet je trouwens ook naar een apparte wapsite als je polyphonics besteld (net als bij de mijne). Als je dat dus neit wilt (wat ik uit je bericht begrijp), dan moet je op de wapsite van t-mobile zelf kijken. Je kan ze immers alleen per wap binnenhalen en vie t-mobile komt het dichtst in jouw richting.

Arjan

www.phone-fun.com | www.gsm-gaming.nl | www.fresh-mms.com

• Jochem

1) bel met een vaste telefoon om je code te krijgen dat is goedkoper dan met een mobiel. Omdat je bij de mobiel naast de 1,15 nog belkosten per minuut betaalt.

2) Polyphonic ringtones KUNNEN NIET direct op je gsm, maar moeten via wap gedownload worden, monofone ringtones kunnen wel direct naar je telefoon gestuurd worden.

Jochem

http://www.Java-Spellen.nl