Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ringtone van een alarm of sirene

• Perry

Ik ben op zoek naar een ringtone van een alarm of sirene.

(Ik heb een gsm in mijn auto die gaat bellen naar mijn GSM als er ingebroken wordt).

En ik wil voor dit nummer dus een passende ringtone in mijn GSM hebben.

Alvast bedankt voor de info.

Gr. Perry

• Jorden

Beste Perry,

Jammer dat je zo weinig informatie geeft, want nu weet ik nog absoluut niet of ik je kan helpen, je zou me dus een hoop tijd kunnen besparen met wat meer informatie…

Anyways, op mijn site www.mobileringtonez.com zijn er een aantal mogelijkheden.

Als je een Samsung hebt die polyfone ringtones ondersteunt:

zoek op “ambulance” naar “polyphonic”.

Als je alleen monofone ringtones ondersteunt:

zoek op “ambulance” naar “monophonic”.

Helaas is dit geluid er niet voor niet-Samsung toestellen in polyfoon formaat. Ook heb ik geen andere sirenes dan die van de ambulance.

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• Perry

Hoi Jorden,

Je hebt gelijk Jorden maar het was gisteren ook al een beetje laat (was al ff aan het zoeken).

Hierbij mijn verhaal alleen dan wat duidelijker.

Ik heb in mijn auto een gsm-telefoon in gebouwd die begint te bellen naar mijn normale gsm een nokia 3310 als mijn alarm van m'n auto af gaat. (ik kan luisteren wat in de auto gebeurt en ik kan terug praten).

Nou wil ik voor mijn normale gsm een speciale ringtone voor het nummer van de gsm in mijn auto. Je kunt namelijk met het mee gezonde nummer een speciale beltone laten afgaan. En een sirene zou ik wel mooi vinden. In nederlandse websites heb ik nog geen mooie tune kunnen vinden dan kom ik echt op buitelandse sides uit waar ik dus niet op zit te wachten i.v.m. betalingen.

Gr. PerryJorden schreef:

• JD

Nou ja tis wel geen politie, maar een ambulance (monofoon) is misschien wel leuk ;)

• Steffen

Je kunt op www.koosje.com ook sirene's van politie brandweer en ambulance of het luchtalarm bestellen!!

• Perry

Steffen & Jorden,

Bedankt voor de info ik wat ik nodig had.