Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

samsung of nokia

• Sandra

mijn abbonement is afgelopen en mag nu een nieuwe telefoon kiezen….

maar natuurlijk kan ik weer niet kiezen welke….

ik zit te twijfelen tussen de Nokia 7210 of de Samsung C100

Heeft iemand ervaring met deze toestellen? Graag een beetje onderbouwde meningen anders heb ik er nog niks aan!

Thanks!! ;-)

Sandra

• Jorden

Nokia heeft makkelijkere menu's (smsen is ook veel makkelijker&sneller vind ik)

Samsung heeft de betere techniek qua beeldscherm en geluid van de ringtones.

Qua vorm ontlopen ze elkaar niet zo heel veel. De Samsung is wel een paar tientjes goedkoper in de winkels.

• Sandra

haha dat is alvast 1,

gelukkig speelt geld hierbij geen rol want ze zijn gratis bij het abbonement.

Ik heb ook weinig verstand van telefoons, dus dat helpt ook niet echt met kiezen.

iig bedankt!

• Sandra

Ben een beetje aan het lezen op deze site, maar lees alleen maar @!#$ over de C100, misschien toch beter om een nokia te nemen? wie helpt me?

thanks!!!!!!!!!

• Jorden

Ach Nokia lees je ook veel @!#$ over. De 7210 was bijv dat telefoontje waarbij van de week weer een accu is ontploft ;)

Je moet altijd maar zo denken: Als veel mensen klagen over een telefoon, is het blijkbaar een populair toestel. De telefoons die totaal niet verkocht worden, hoor je ook helemaal geen klachten over.

Klopt welliswaar niet 100%, maar ik bedoel maar te zeggen dat je je niet te veel op dat soort praatjes moet richten. De klachten die je vaak hoort zijn van telefoongebruikers die hoge eisen stellen, hun klachten hoeven dan ook niet jouw klachten te zijn!

• Jip

Waarom een c100 of 7210 allemaal kinderspeelgoed, als je toch een abbo neemt, neem dan een samsung s300 of s500.

Veel beter dan de nokia's

• Sandra

Misschien heb ik mezelf niet helemaal duidelijk gemaakt……

Aangezien ik me contract ga verlengen kon ik kiezen uit een aantal telefoons….waarvan de c100 en de 7210 me het meest aanspraken….

En volgens mij vroeg ik ook om een beetje onderbouwde mening en niet om een weerwoord.

Laat het me even weten als je wel wat nuttige informatie voor me hebt….

• Jorden

C100 is ook geen Nokia he ;)

• Jip

Bij deze,

verlengen zou ik persoonlijk niet doen, ik kreeg ook een aanbieding bij t-mobile

voor een aantal telefoons, maar bij het afsluiten van een nieuw abbonement kreeg

ik voor de toestellen een veel mooiere aanbieding.

Kijk anders is op gsmweb.nl

of gsmcorrect.nl

volgens mij kun je ook kijken voor verlengen van je huidig abbo.

• Jip

Kweet dat het een samsung is, maar blijft kinderspeelgoed, wordt ook al als

prepay aangeboden, dat zegt mij genoeg.

Voor die samsung's heeft telfort mooie aanbiedingen, tevens de nokia 6800

is daar in de aanbieding.