Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ervaring met Logo4free (40 cent per logo??)??

• Roland

Heeft er iemand ervaring met http://www.logo4free.t2u.com ? Op deze pagina staat bij bestellen:

Je krijgt bij ons altijd 2 logo's voor 1 keer bellen!

Je betaald dus slechts ca. 40cent per Logo of Picture!

Waarom kunnen deze mensen het zo goedkoop doen en komen deze wel aan??

• Mick

Volgens mij hebben veel webmasters nu dezelfde gedachten als mij, jorden :?

• Jorden

Ik weet niet precies wat ik er van moet denken. Op zich zijn logo's maar 1 smsje, dus dat kan best iets goedkoper… maar geloof nooit dat ie daar winst op kan maken.

Verder ziet de pagina er zo rommelig uit dat ik er weinig vertrouwen in zou hebben.

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• Arjan

Het kan wel. Echter zal deze webmaster behoorlijk geïnvesteerd moeten hebben om dat voor elkaar te krijgen en gigantisch veel moeten verkopen om enige winst te maken. Tenzij je dus een bedrijf als TMF bent met vele duizenden bezoekers niet lonend dus. Ik heb er ook mijn twijfels bij. Je zou het kunnen proberen om je bevindingen met ons te delen.

Arjan

www.phone-fun.com | www.gsm-gaming.nl | www.fresh-mms.com

• Ricky

Bij mij laad de site geeneens….

Als het echt allemaal serieus is zouden ze wel een fatsoenlijk domein hebben genomen.

Mvg,

Ricky

- http://www.i-beltonen.nl

• Mick

Ik zou willen dat alle ringtone sites niet werkten, behalve die van mij (A) :D

• Menno

Hallo,

Ik ben 1 van de webmasters van deze website. Wij hebben inderdaad aardig wat inversteringen gedaan om de dienst goedkoper aan te bieden. We werken al een jaar via onze eigen SMS/PHONE gateway. Daarom garanderen wij dat al onze Logo's en Picture's net zo snel binnenkomen als via andere gateways. Wij werken met een subdomein omdat we meerdere websites hebben lopen via deze content en dit al een goed lopende website was voordat we met dit concept begonnen. Binnenkort komen we zelfs met wallpapers voor een nog lager bedrag.

Wij garanderen je dat bij ons echt de goedkoopste manier van bestellen is!!

• Jip

Voor mijn zijn ze gratis met keuze uit duizenden en alle legaal.