Waar kan ik de ringtone van Toreador (polyfone) vinden voor mn T610, ik weet dat ie eigelijk voor de Nokia is…
www.howardchui.com/images/reviewpics/nokia7210/04toreador1!.wav
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsArjan, plaats eens een keer 1 link onder je tekst man,
verschrikkelijk irritant. Ik kan er ook zo drie onder plaatsen,
maar laten we het een beetje fatsoenlijk houden ok!
We mogen eindelijk links plaatsen, maar niemand is meer dan een ander
dus maximaal 1 link is wel zo netjes. Ook tegen over anderen.
Ga nu niet discussieren ofzo, gewoon doen.
Zie je dit al voor je:
www.geluidje.nl www.polyfoontje.nl www.javaspelletje.nl www.geluidje.be www.geluidje.com blablabla
of Jorden: www.mobileringtonez.com www.jungleslang.nl www.totalgsm.net www.ringoplanet.com etcetc.
Het wordt dan gewoon een chaos.
Dus 1 link aub!
- Mick
www.geluidje.nl
Er is wel iets voor te zeggen, ware het niet dat ze zich allemaal onderscheiden. Het zijn namelijk niet 3 ringtonesites. Mijn andere ringtone sites plaats ik dan ook niet, en om irritatie te voorkomen zet ik ze al naast elkaar. Ik kan best begrijpen dat dit een gevoelig onderwerp is gezien we allemaal weleens aangevallen worden op spam, en ook elkaar eens aanvallen, zoals onlangs Kevin die het echt bont maakt. Ik voorzie er eigelijk niet echt een probleem in omdat ik zoveel mogelijk doe om het netjes te houden. Op het moment dat mijn reply zelfs niet ten voordelen van het onderwerp zelf is, plaats ik zelfs geen links (zie de post over de misleiding van Kevin). Ik ben dus van mening dat ik het redelijk hou, dus ik hou het voorlopig zo.
Je maakt er gewoon een zooitje van
1 link is netjes…als je links niets met ringtones te maken hebben, wat doen ze hier dan. Ik zoek het niet ver, maar als iedereen dat gaat doen dan is het straks niet meer te overzien. Je krijgt dan van: “Ja maar hij” en “Waarom ik dan niet”, met als gevolg dat de webmaster zegt: “Ok, dan niemand meer”
Kheb het al vaak genoeg gezien. Ik val je niet aan, maar tis als tip.
Kijk maar wat je er mee doet
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?