Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

V66 scherm kapot?

• arjants

Ik zit met een groot probleem….

Het scherm van mijn motorola v66 is kapot gegaan.

Hij gaat nog wel aan en ik kan er nog gewoon mee bellen, maar het scherm blijft groen en geeft geen tekens weer.

Nu krijg ik volgende week een nieuwe telefoon maar al mijn nummers staan nog in de V66 ipv de simkaart!!!

Er zit geen infrarood op de telefoon en ik kan op internet nergens een datakabel vinden van deze gsm, hoe krijg ik nou die nummers toch uit mijn telefoon?!

PS. Misschien iemand een datakabel te leen voor mij, ik vergoed alle kosten!

• Mick

Je kan via de handleiding precies zien…hoe je zelfs zonder scherm…alles kan kopiëren naar je simkaart ;)

Je zal het alleen blindelings moeten doen :0

Het lukt zeker! :)

www.geluidje.nl

Ringtones:)

• Arjan

Mocht het niet lukken, een schermpje zelf kopen is vaak niet zo duur en je kan natuurlijk altijd een studenje proberen te vinden die hem er voor je op zet. Bij Motorola kunnen ze zo zeggen welk type/model scherm je hebt. Als je deze in Google intikt vind je vast wel een verkoper gezien Motorola waarscheinlijk die schermpjes niet zelf produceert.

Arjan

www.phone-fun.com | www.gsm-gaming.nl | www.fresh-mms.com