Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wallpaper

• petra

hoi..

ik heb net een wallpaper besteld maar nou moet ik deze via mijn wap ophalen ik heb alles ingesteld zoals het daar stond met inbelnummer enzo maar nou werkt het niet..kan ik eigenlijk wel wap gebruiken als je beltoegoed hebt of moet je daar perse een abonnement voor hebben.als het ook met beltrgoed kan zou iemand mij dan kunnen vertellen wat ik dan precies moet doen..

groetjes petra

• mArKy!

vermeld even je operator en je soort telefoon.. dan kunnen we je mischien verder helpen?.. ;)

• Mick

Alleen met KPN Prepaid kan het niet voor de rest kun je wel wappen.

Kijk even op www.geluidje.nl/opstellen.php

• Alexander

Das onzin Mick met oude dutchtone nummers kan het ook niet reeks -> 0628 en 0618.

• Mick

Oh dat wist ik niet :)

Maar kan ook niet alles weten…

Ik weet alleen maar dat je alleen met KPN prepaid niet kan wappen en met de rest wel. Ik heb er ook nog nooit van gehoord vandaar….

• petra

he bedankt alvast maar ik heb een nokia/en vodafoon.

ik heb alles zo ingesteld zoals het daat staat en dan moet ik weer terug naar home en als ik die optie kies gaat hij bellen en vervolgens gebeurd er niks

• Mick

Ik denk dat ik wel weet wat je verkeerd doet.

Je moet bij Bookmarks wel het adres invullen en daarna gaan wappen.

Volgens mij wap je nu “gewoon”…

www.geluidje.nl

Ringtones:)

• petra

hoi ik heb het net nog effe geprobeerd en dan www.geluidje.nl opgegeven maar en dan gaat ie bellen maar dan staat er gegevensdrager onbekend??sorry hoor maar begin er steeds minder van te snappen

• Mick

kom maar even op msn info@geluidje.nl