Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

C100 wallpapers/ringtones

• Cindy

Hai.

is iemand al iets wijzer geworden ? Ik heb in de geschiedenis gekeken maar kan nog amper sites vinden die de C100 ondersteunen. Er zijn zo veel ringtones die ik graag op m'n telefoon zou willen, maar die staan helaas niet bij de geschikte sites.

groetjes,

cindy

• Mick

Hoi Cindy,

Op www.geluidje.nl kun je alles vinden :)

Alleen let wel op, de eerste versie van de Samsung C100 is heel erg instabiel.

Hierdoor kan het voorkomen dat jouw gsm de ene keer wel ringtones en wallpapers ontvangt en de andere keer dus weer niet. Indien je een nieuwe versie hebt, dan zijn er geen problemen.

www.geluidje.nl

Ringtones;)

• Cindy

Hoe weet ik of ik een eerste versie heb ??? en als ik bij geluidje probeer te bestellen kan dat niet, ik voer alles in, provider is orange, dan krijg ik een melding dat wap inggesteld moet zijn….. ik heb inmiddels al wel wat gedownload, maar niet via geluidje, hoe kan dat ???

• Jorden

www.mobileringtonez.com

Zelfde verhaal.

Als je WAP werkt moet dat gewoon kunnen, ook via geluidje.

• Mick

Kijk eens op www.geluidje.nl/opstellen.php en www.geluidje.nl/wap.php

Het werkt 100% ook bij Jorden….naja…alleen gegarandeerd bij de nieuwe toestellen van de Samsung C100..De eerste versie is zoals ik dus zei instabiel…

• mArKy!

ik heb volgensmij de intabiele versie (??..) want bij mij kan hij wel ringtones downloaden maar geen plaatjes installeren (onjuist bestandstype e.d.)… hoe kan ik dit probleem verhelpen? :(

alvast bedankt voor jullie reacties

mvg. Mark

• Mick

Je kan het door middelan een software update laten verhelpen.

www.geluidje.nl

ringtones:)

• mArKy!

okey dat begrijp ik maar hoe precies dan? ik heb een datakabel..

als iemand dat weet kan hij mij heel veel verder helpen ;) want ik begrijp natuurlijk wel dat het met een software update moet :)

mvg, Mark Willems

• mArKy!

of moet ik hem ergens opsturen ofzo? naar welk adres etc. etc. etc.

mvg, Mark Willems

• Mick

Je kan het eventueel bij een telecomwinkel vragen :)

Misschien weten zij wel een adres waar je een update kan doen.

Vraag altijd of er meerdere mogelijkheden zijn.