Met 3 kleuren kan je een heel mooi plaatje maken (r.g.b.). (geintje)
Toch hoor ik bij ringtones die je kan downloaden gesproken text, een sample dus.
Hoe krijgen ze die er dan in ?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsTuurlijk kan dat .
Van MP-3 kun je wel degelijk polytones maken.
Je kunt MP-3 omzetten in karaoke ,
daar na in MIDI sequentie, simpel toch.
Maaaaaar je moet er even een beetje verstand van hebben.
Polyphonic player downloaden en met een beetje kijk hoe een polphonic in mekaar zit lukt het je wel, let wel op hoeveel tones jou gsm kan afspelen.Anders moetj e ze aanpassen met een andere player namelijk PSM player ,met deze kun je alles aanpassen welke tones je wilt horen en wilt verwijderen.
Succes Alberto
Ik hou het er op dat het van geen kanten werkt. Heb er al heel veel tijd in gestopt om zulke dingen te proberen maar het werkt gewoon niet!
Je kunt het wel benaderen op de manier waarop jij zegt, maar feit is dat het je zo enorm veel tijd kost dat je het al 3x ingespeeld hebt op je keyboard terwijl je geen eens noten kunt lezen en zo muzikaal als een bosaap bent, voordat je een degelijk klinkende ringtone op die manier kunt maken
-Jorden
www.mobileringtonez.com
Hi Ad,
Op de website http://www.mobelle.nl kun je je eigen WAV- of MP3-files uploaden. Vervolgens converteren wij dat audiofile naar een voor jouw telefoon geschikte polyfone ringtone. Check wel eerst of je telefoon samples af kan spelen.
Op de wap-site van Mobelle kun je je eigen naam remixen met samples en muziek en daar vervolgens de ringtone van downloaden.
Corwin
http://www.mobelle.nl
wap.mobelle.nl
Bedankt Corwin, maar ik krijg de Siemens M55 eind deze week en die staat niet in de lijst. De tip van Linda lijkt te werken ik kan een mp3 omzetten naar mmf en op de pc afspelen met een mid-player en het klinkt ook nog. Maar of het werkt met mijn mobiel kan ik pas eind van de week testen. Ik laat jullie het wel weten.
Wordt vervolgd.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?