Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gratis java games voor C100 ???

• Cindy

Ben ik weer :-) Ik ben druk op zoek naar gratis of eventueel via 0909….. java games. Ik probeer het al een tijdje via de samsung funclub maar kan op de wapsite niet inloggen omdat de eerste letter automatisch een hoofdletter word en bij aanmelding zijn het allemaal kleine letters zelfs als je eenhoofdletter invult.. pff snappen jullie t ? ikke niet meer :-)

Groetjes,

Cindy.

• Jorden

Hey Cindy,

Helaas zijn er alleen op de officiele Samsung site games die voor Samsung geschikt zijn! Je zult het dus echt daarvandaan moeten halen ben ik bang.

Kleine letters –> Grote letters… hou even de 0 een paar seconden ingeschikt dan kun je wisselen tussen kleine letters, grote letters, cijfers, T9 of tekens. Werkt in elk geval op de S300 maar volgens mij op de C100 ook wel.

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• Mick

Volgens mij is het bij de Samsung C100 het “sterretje”

www.geluidje.nl

Ringtones:)

• Cindy

verdorie, nu heb ik een manier gevonden voor mijn login.. gewoon de eerste letter later verwijderen :-) lukt het niet om die spellen te downloaden, weet iemand wat het probleem kan zijn ? unknown staat er……….

• mArK!

hey ja! ik dacht dat je helemaal geen spelletjes kon downloaden voor de samsung maar ik heb nu even zonet geprobeerd en bij mij komt er ook een heel verhaal te staan en om het kort samen te vatten, onderaan staat: unknown :(

ik heb eerdere berichten van jou gezien cindy en volgensmij heb jij ook een instabiele versie (ik ook helaas… :( kan wel beltonen maar geen afbeeldingen downloaden op mijn telefoon).

ik denk dat deze versie mischien ook wat te maken heeft met of je spelletjes wel of niet kan downloaden??…

mvg. Mark (marky112@hotmail.com)

• Cindy

Hai… Ik heb de gsm overgenomen en die heeft dus wel 2 spellen bij downloads staan, geloof via http://www.com2us.com dan kom je op een japanse site maar kun je ook over naar de engelse site. Ik zie nergens C100 staan, dus snap niet hoe die dan die spellen heeft kunnen downloaden, misschien is er een gsm die dezelfde beeldinstellingen gebruikt ???

Groetjes,

Cindy.

• Alberto

Als je al niet kan inloggen kun je ook geen javagames vinden.

Moppie ga naar Kazaa daar kun je honderden downloaden,

• mArK!

bij www.samsungmobile.com kan ik wel spul downloaden via wap maar dan komt er dus unknown te staan… maar het klopt dat er al 2 spellen bij downloads staan ja, dat zijn: Bowling en Midpman (een soort Pacman). die staan er vanaf t begin al op.

mvg, Mark

• Cindy

Hai.

ik kan nu dus wel inloggen :-) maar die games krijg ik niet te pakken….

• Cindy

ja, die 2 staan er dus, ok das dan ook opgelost :-)

Kunnen we nu dat probleem van de instabiele gsm's nog oplossen ??

wat irritant zeg, ga gelijk een klacht naar samsung mailen……….

Doe jij dat ook ?? Als iedereen dat gaat doen, moeten ze toch wel tegemoet komen ??

groetjes maar weer !!!