Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bookmark opslaan

• marlique

hoi….ik heb net een paar uurtjes de E700 en nu wilde ik een ander ringtoontje…..dus besteld…en nu moet ik een bookmark opslaan….maar ik heb echt geen idee hoe….het is toch gewoon een smsje wat ik heb gekregen??? Het wappen gewoon lukt wel… :-(

Oh ja…Ik heb een telfortabb.

Hellupppp

• Jorden

Volgens mij ondersteunt geen enkele Samsung bookmarks, is dat alleen bij Nokia…

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• marlique

oh….maar ik moest mijn telefoon invoeren….merk/type….en de samsung e700 stond erbij…..dus ik kan die ringtone wel vergeten????

• Jorden

Als ik jou was zou ik even contact opnemen met de website als je geen SMSje met logincode hebt ontvangen, en anders staat waarschijnlijk in het SMSje wat je moet doen!

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• marlique

ja er staat wel een logincode….en dat ik moet wappen….maarrrrr….ik snap er gewoon geen hout van….op de site staat dat ik eerst de bookmarkt moet opslaan…en dan moet wappen…..

• Jorden

Bookmark opslaan –> Nokia-versie van het verhaal. Hebben ze waarschijnlijk de teksten niet aangepast op andere merken.

Gewoon naar dat adres wappen en de inlogcode gebruiken, dat werkt hetzelfde als een bookmark!

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• marlique

yesssss……het is gelukt!!!! Thnx a lot!!!!!!