Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

OPERATOR LOGO

• ELLA WOLFS

HOI KAN IEMAND MIJ MISSCHIEN VERTELLEN HOE IK MIJN OPERATOR LOGO VAN VODAFONE UIT KAN ZETTEN ZODAT IK GEEN TEKST MEER IN MIJN TELEFOON SCJHERM KRIJG

IK WIL DUS EIGENLIJK EEN BLANK OPERATOR LOGO.

IK HOOR HET WEL ALVAST BEDANKT VOOR JULLIE INZET

GROETJES ELLA

• Mick

Links zie je op het toestenbord het volgende: een pijltje omhoog of een CAPS knop.

Druk er voor de lol eens 1 x op.

Wat voor gsm heb je?

www.geluidje.nl

Ringtones:)

• Arjan

Er zijn heel veel sites (zoals de mijne) waar je blanke operatorlogo's kan bestellen.

Arjan

www.phone-fun.com | www.gsm-gaming.nl | www.fresh-mms.com

• Jorden

@Arjan: Waar dan? Ik ben blanco operator-logo's nog nooit tegengekomen op een (commerciele) website en heb er zeker interesse in om deze ook aan te bieden…

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• ELLA WOLFS

hoi jordan jij hebt mij enkele maanden geleden een bookmark door gegeven waar ik een blank operator logo kon wappen dat is ook gelukt maar nu werkt die bookmark niet meer kun je mij misschien helpen groetjes ella

• Jorden

Klopt, die website is verdwenen … kwam er zelf ook achter toen ik hier een nieuwe Nokia kreeg. Heb helaas nog geen vervanging gevonden!

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• Alexander

Beste Ella,

Je kunt een willenkeurig Operator logo verzenden en geef dan een verkeerde provider in. Het logo wordt niet afgebeeld en je ziet weer je providernaam.

Bestel hem bijvoorbeeld via http://www.logo4free.t2u.com dan krijg je zo een logo voor 50 cent, is misschien wat goedkoper als elders.

• Jorden

Op die manier reset je 'm naar je operator-tekst. Daar wordt niet om gevraagd, het gaat hier om een blanco operatorlogo zodat je geen lelijke tekst/logo meer over de wallpaper heen hebt!

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• Libel

Bij www.bamikanarie.nl kan je zelf een logo maken zet daar in een hoek alleen 1 puntje neer en stuur dit naar je foon dat ene puntje valt niemand op. Zo heb je dan het effect als geen logo hebben.

suc6 en groet Libel

• Jorden

Dan krijg je een compleet wit logo over je achtergrond heen…

-Jorden

www.mobileringtonez.com