Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

javagames via infrarood

• peter...

is er een mogenlijkheid om via infrarood javagames op mijn samsung E700 te zetten, want met die easy studio kan je wel plaatjes, ringtones en foto's erop en en ook alles veranderen maar niet je games

help me!!!!!!!!!!1

• Jorden

Zal niet gaan denk ik omdat Samsung er vanuit gaat je games niet op je PC zult hebben (de code is beschermd), maar alleen zult bestellen via websites.

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• peter...

mm is er hook geen hack software voor

• Daimy Stroeve

jawel, volgens mij kan het wel hoor. Ik weet het zelfs zeker www.powertunes.net/gratis.php (geen spam) dat zijn mijn games, binnenkort meer trouwens. Het kan dus wel, maar ik weet niet of het met elke telefoon kan… zou wle verschillen

Groeten,

www.powertunes.net

Meer dan 1000 gratis ringtones!

• Jorden

Dit zijn nokia java-games, en dus niet geschikt voor de Samsung….

Bovendien ben je illegaal bezig door die games zo gratis aan te bieden

• anita

kunnen jullie mij uitleggen hoe ik deze games naar mijn nokia 6610.krijg ik heb al van alles geprobeerd maar het lukt me niet.

ik heb een infrarood kabel

bedankt vast

• Jorden

Infrarood kabel? Met infrarood heb je juist geen kabel nodig ;)

Als je infrarood-verbinding werkt, kun je met de Nokia PC Suite (Applications Installer heet het geloof ik) zo games naar je telefoon sturen als je een .jad en .jar hebt.

Bedenk wel dat je op deze manier illegaal beizg bent…

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• siemenstelefoon.tk

Weet iemand een programma dat je logo`s wallpapers, ringtones enz dat je via ifrarood op je samsung ( c100 ) gsm kan zetten

siemenstelefoon@wanadoo.nl

• Jorden

EasyGPRS, dat is de officiele software…

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• ANITA

hoi,moet ik dan eerst unzippen en dan het jar en jad bestand doorzenden naar de telefoon.bedankt vast