Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tele2 kan ik geen ringtonen nemen

• angel

met tele2 wat ik ook doe kan ik ik geen ringtone of plaatje nemen want nergens kan dat en met van teletekst enz met berichtjes sturen om je ringtone te krijgen luktook niet hoe lukt dit wel??

Want ik wil graag via tele2 blijven maar ok een leuk logo of ringtone???

alvast bedankt stuur maar een mailtej want hier kijk ik nooit groetjes angel

• Jorden

Gewoon Telfort kiezen, daar werkt Tele2 volgens mij op. Sowieso maakt het niet zo heel veel meer uit, behalve dan met operatorlogo's.

Op mijn site www.mobileringtonez.com heb ik het in elk geval goed aangemaakt, daar kun je gewoon bestellen door Tele2 te kiezen, maar op alle andere websites kan het ook door Telfort te kiezen!

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• Alexander

Hey!!

Normaal is het idd niet echt mogelijk om via tele2mobiel een logo te krijgen via http://www.logo4free.t2u.com is het wel mogelijk omdat dit via een nederlandse gateway verstuurd wordt. Tevens zijn de logos ook nog eens 50cent ipv 1.15 euro die je normaal betaald.

Suc6!!!

• Daimy Stroeve

Tjah, zou later vast nog wel komen voor tele2 mobile.

Groeten,

www.powertunes.net

Meer dan 1000 gratis ringtones!

• Mick

Wij ondersteunen het al een half jaar :)

www.geluidje.nl