Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wallpapers voor Nokia 6100

• Ron

Zeg kan iemand mij misschien een leuke site geven waar ik achtergronden kan vinden voor mijn mobiel?

Op www.bamikanarie.nl heb ik al s gekeken.

Wel leuke plaatjes op zich alleen ze hebben een resolutie van 96x96 en ik zoek die van 128 x 128.

Heeft er iemand leuke sites? Enne weet iemand misschien ook waarom ik animated gifs niet in kan stellen als screensaver?

Bij voorbaat dank

Ron

• Jorden

Bij de Nokia 6100 kun je de screensaver niet veranderen. Ook als achtergrond worden animated gif's niet ondersteund.

Als jij bij bamikanarie.nl of mijn site www.mobileringtonez.com (Zelfde aanbod alleen een paar honderd meer) besteld dan krijg je 'm gewoon als 128x128

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• Mickie

Kijk eens op http://www.gsm-wallpaper.fly.to alles gratis en gratis is ook echt gratis. Je hebt alleen een data kabel nodig !

* Mickie *

• Jorden

"Sorry, this site is temporarily unavailable!

The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information. "

Das dan weer het jammere van die gratis sites ;)

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• Ron

thanx! p.s. ik doe dit alles met een infrarood poort dus mochten er meerdere mensen zijn die sites weten laat het dan weten!

Ron

• Ash

Heee, hee

Nix das jammer van die gratis sites…

Ik bied veel wallpapers aan voor Noppes (128X128 & 160X120)

En mijn site is nog nooit offline geweest en het is gewoon een kwaliteits site.

Dus www.mobilogo.org voor je gratis kleuren wallpapers: 128X128 & 160X120

enne 24 uur per dag open ;)

Greetz Ash

www.mobilogo.org