Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Siemens SL55

• Kicki

Hallo,

Kan iemand mij helpen met mijn siemens SL55? Ik heb hem sinds twee dagen, maar snap weinig van het internet, wap, mms, etc.(heb ik nog nooit gehad).

Ik heb de instellingen van kpn ingevoerd via m-info. Wat moet ik vervolgens doen om een ringtone via internet te krijgen? Ik krijg dan een sms-je waar mijn ringtone in staat, maar staat steeds fout als ik hem probeer op te halen en daarna ben ik hem kwijt. Ook als ik een mms-je probeer te versturen zegt de telefoon fout in mms-instellingen. Waar kan ik die instellen? Ik hoop dat iemand mij wil helpen, want ik ben al twee dagen bezig en heb al 10 x zo'n @!#$ duur 1,30 gesprek gedaan!

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,

Kicki

• Jorden

De instellinge van KPN hoef je niet per se te gebruiken, ik raad mensen altijd aan om de instellingen van Telfort te gebruiken: http://www.telfort.nl/prive/mobilefun/mobielinternet/

Als het daarmee niet lukt zou ik even contact opnemen met de webmaster van de site waar je besteld hebt, en zeker niet opnieuw bestellen! Als het niet lukt zal de webmaster je bestelling zo kunnen heractiveren zodat je het opnieuw kunt proberen, zodat je niet nogmaals 1,15/1,30 kwijt bent! Echter als je meerdere keren besteld moet de webmaster wel heel erg z'n goede wil tonen…

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• Kicki

Hallo!

Heel erg bedankt voor je snelle reactie. Ik heb je advies opgevolgd en bij telfort gaan kijken. Daar stond de SL55 niet bij en heb daarom maar de S55 gekozen. Nu vraagt de telefoon om een pincode als ik internet op wil gaan. Welke? En de instellingen (bij profielen) staan nog steeds op m-info. HELP!!!!

• Jorden

Heb je de telfort-instellingen wel geactiveerd dan? Het wachtwoord is “password” voor WAP van Telfort.

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• Kicki

Hoe doe ik dat?

• Daimy Stroeve

Op hun site, je kan ook smsen geloof ik en dan word het automatisch voor je ingesteld

Groeten,

www.powertunes.net

Alles voor je mobieltje! ;)