Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Siemens SL55

• Kicki

Hallo,

Daar ben ik weer. Ben nog steeds niks opgeschoten. Niet door jullie hoor, waarschijnlijk omdat ik zo'n klungel ben. Ik heb geen gprs of mms abonnement. Dus dat kan ik niet. Maar dan kan ik toch wel wappen en ringtones ontvangen, of niet? Zo ja, hoe????? Heeft niemand een SL55 die mij de instellingen precies kan doorgeven? Ik heb KPN als provider. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,

Kicki

• Jorden

Wappen kan idd ook zonder GPRS/MMS-abonnement.

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• Arjan

Daarvoor kan je die telfort wap instellingen gebruiken.

Arjan

www.phone-fun.com | www.gsm-gaming.nl | www.fresh-mms.com

• Kicki

Bedankt weer. Ja dat snap ik, maar mijn telefoon staat er niet tussen. Dan kies is Siemens S55 en krijg ik op mijn telefoon een bericht met internetinstellingen zijn aangepast. Vervolgens ga ik naar internet (op mijn telefoon) en moet ik ineens een pincode ingeven. Welke? Wat doe ik daarna? Ik weet het, ik ben een grote sukkel, maar het lukt me gewoon niet!!!

• Hulp

Beste Kicki,

Weet niet of je al geholpen ben maar hier heb ik wel iets voor je zijn gewoon wap-instellingen voor jouw mobiel ook de sl55 moet er tussen zitten, via sms ontvang je de instellingen en dien je deze op te slaan als je verbinding gaat maken en het vraagt om een pincode dan is dat 0000. heel stom die pincode maar dat is iets vanuit siemens. Deze wap instellingen zijn ook voor KPN, alleen een reminder als jij prepaid hebt is het helaas niet mogelijk om te wappen met KPN.

WAP instellingen nodig?

Wilt u nieuwe polyfone beltonen, Java games of wallpapers downloaden maar u heeft nog geen WAP instellingen?

Bel dan naar 0900-8188 (€0,25 p/m). De instellingen worden dan direct via SMS toegestuurd.

Succes,

• Kicki

Hallo Hulp,

Het is al gelukt, vraag me niet hoe, maar het is gelukt. Ik heb als pincode 1234 ingegeven (in een eerdere vraag gaf iemand dit als advies) en toen werkte het. In ieder geval bedankt voor je hulp!

Groetjes,

Kicki

• Kicki

Hallo Arjan,

Heb nog even een vraagje, hoe gaat dat in z'n werk met wappen via telfort en abonnement via KPN (qua kosten dan he). Bedankt!

Groetjes,

Kicki

• Mies

Bel 08000507..

• Arjan

Geen idee, vaak zijn dit gewoon belminuten. In het verleden waren er een aantal operators (in iedergeval Vodafone) die zogenaamde dataminuten hadden. Wil je het precies weten, dan moet je denk ik even je helpdesk raadplegen. Zet eht dan gelijk hier even neer gezien ik die vraag vaker heb gezien.

Arjan

www.phone-fun.com | www.gsm-gaming.nl | www.fresh-mms.com

• marcel

Ik ben op zoek naar een nieuwe mobile telefoon, en dacht er aan om een siemens SL55 aan te schaffen.

Is er iemand die zijn ervaring met dit type toestel aan mij wilt door geven?

Alfast bedankt,