Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

datakabel siemens C55

• suus

ik heb een C55 en een (orginele) datakabel. de software die op de bijgeleverde cd-rom stond heb geinstalleerd, maar die was alleen om de usb te instaleren. verder heb ik helemaal geen software. nu heb ik data suite geinstalleerd, maar nu krijg ik nog niks van mn pc op mn gsm gezet. wie kan mij zeggen wat ik moet doen, of waar ik eventueel nog andere software krijg. zit hier best mee. data kabel koste ?50,- en kan er dus net niks mee :-S

groetjes susanne

• Jortjah

Ik heb die datakabel zonder software, wat ik doe, ik start DataSuite op en als ie dan verbonden is klik ik op de onderste knop (met een map erop), dan kom je op de harde schijf van je C55, als je dan je bestanden erheen kopieert (ctrl + v) kan je ze er gewoon plaatsen!suus schreef:

• suus

nu lukt het met die datakabel, maar als ik een ringtone op mn gsm zet, wordt dat berekend als een sms, en gaat er geld van mn beltegoed af. hoe kan dat dan???

groet, susanne

• Bas

hmmm, ik heb pas de orginele datakabel met software gekocht, maar die dataknop onderaan zit er bij mij niet op.

Volgens mij heb ik een oudere softwareversie 6.2, dan jullie hebben. Als dit zo blijkt te zijn, dan voel ik me toch behoorlijk genaaid. Ik heb €42,- ervoor betaald.

Op de site van fone data suite zag ik dat er een nieuwere versie 7.0 te downloaden is, maar nog niet voor de siemens c55. Waar haal ik de nieuwe versie vandaan?

Groeten Bas

• suus

via siemenstelefoon.tk heb ik data suite geinstaleerd. het functioneerd wel, maar niet zoals het hoort geloof ik. er gaat telkens wat van me beltegoed af. dat is zeker ook niet de bedoeling. heb nu al spijt van de aanschaf van dat ding…..

groet susanne

• Bas

Ik heb nu software fone data suite en siemens data suite probeert. Ik kan alleen de simkaart uitlezen en outlook synchronisatie. Kan dit komen omdat hier misschien een java lock opzit?

Of zou het aan de MA-8720C usb data kabel liggen?

Ja afgeschreven beltegoed zal ik ook geen last hebben. Siemens data suite geeft melding dat o.a. modemfunctie bij deze c55 niet mogelijk is.

Groeten Bas

• susanne

Hey Bas.

Probeer deze link eens. http://www.matweb-tw4.com.tw/USB/Phmgr/USBC55.zip

Dit programma werkt wel. Tenminste bij mij. Je plugt je datakabel erin (usb) en hij doet het vanzelf. Hoe het programma werkt moet je ff uitzoeken. Ik hoop dat het lukt. Succes!!!

Groet, Susanne

• Bas

Deze versie fone data suite 6.2 had ik al. Deze versie heeft geen dataknop, en in de programma onderdelen album en melodie kan ik niet van van de telefoon downloaden.

Maar toch bedankt.

Bas

• susanne

Bas, kijk anders eens even op www.siemenstelefoon.tk en dan kijk je eens bij forum. Daar staat ook vanalles in voor de datakabel. Hoop dat het je lukt.

Groeten, Susanne

• daan

sorry maare ik heb een se t230 en ik kan alles op mijn mobiel zetten via datakabel alleen geen ringtones heeft iemand naar een programma voor