Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vraagje over wap(hellllpppp)

• Miranda (mama van bryan)

Hallo,

Ik heb een samsung s500,en bij Orange hebben ze nog niet de instellingen om te kunnen wappen of wat dan ook.

Maar ik wil een andere beltoon maar alles gaat via wap is er iemand hier die weet hoe ik een andere beltoon of wallpaper kan krijgen zonder dat ik het hoef te downloaden maar dat ze het me toesturen?

Groetjes Miranda

• Mick

Je kan gewoon de instellingen van de Samsung S300 op de site van Orange selecteren. Deze gegevens passen ook in de Samsung S500.

Anders kun je eventueel de instellingen van Telfort in je gsm zetten.

www.telfort.nl je tik in wap bij “zoeken” en dan kies je de tweede link.

www.geluidje.nl

ringtones:)

maar is het dan niet zo dat ik me eerst moet aanmelden voor wap of kun je dat gewoon doen dan?

Mijn toestel zit er niet tussen

• Jorden

Je kunt het gewoon zo gebruiken. En je zult op de samsung met de hand in moeten voeren!

• /\/\ /-\ /\/ /\/

Een zeer goede tip =

-ga naar www.mobelle.nl

-daar kijk je links onder

-daar zie je dat je wap-instellingen van Mobelle.nl naar je gsm kan laten toe sturen

-Kies je mobieltje en toets je nummer in

-je krijgt gratis de wap-instelligen van mobelle.nl

-ook hiermee kan je gewoon gebruik maken van WAP

Succes en groetjes

ps: Dames en heren, de gegeven site (mobelle.nl) heeft niets met SPAM te maken :D

• Jorden

http://www.telfort.nl/prive/mobilefun/mobielinternet/

Werkt hetzelfde maar via Telfort. Ik dacht namelijk dat dat toesturen bij Mobelle je nog wel 40 cent ofzo kostte (ook de moeite niet, maar ja kan er niet echt iets over terugvinden op de website van ze)

• corwin

Er worden geen MT-kosten in rekening gebracht voor verzending van de OTA-settings. Als je via Mobelle gaat wappen dan kun je de eerste keer een gratis ringtone downloaden.

Corwin

wap.mobelle.nl

http://www.mobelle.nl