Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gsm vanuit België

• Linda

Weet er iemand hoe ik vanuit België iemand kan bereiken met een Nederlands GSM-nr(Vodafoon), die momenteel in België verblijft. Het normale 0031 werkt natuurlijk niet. Dringend ! Dank u

• Jorden

Wel gewoon met 0031!

Dus bijv: 061245678 wordt 0031612345678

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• Linda

Dit werkt niet, Jordan. Ik krijg een melding van Vodafoon dat het nummer niet bereikbaar is.

• Mick

Dit pik ik van de site van Vodafone:

Familie, vrienden en kennissen kunnen u in het buitenland gewoon op het 06-nummer bereiken, waarop u in Nederland te bereiken bent. Zij hoeven dus geen internationale toegangscode of landcode in te toetsen.

Echter:

Houdt u er rekening mee dat u minimaal 2,27 euro aan beltegoed heeft.

Dus…waarschijnlijk heeft diegene niet genoeg beltegoed.

Voor een abbonnement:

Familie, vrienden en kennissen kunnen u in het buitenland gewoon op het 06-nummer bereiken, waarop u in Nederland te bereiken bent. Zij hoeven dus geen internationale toegangscode of landcode in te toetsen.

Geen minimumtarief.

www.geluidje.nl

Ringtones:)

• john

Volgens mij bedoeld Linda dat niet. Ze wil vanuit Belgie iemand met een Nederlands nummer, die ook weer in Belgie verblijft, bellen.

• Jorden

Mjah maar voor de provider maakt het niet uit waar je je bevindt, je nummer verandert niet opeens omdat je met je gsm'etje naar het buitenland gaat! Dus gewoon bellen zoals je dat normaal zou doen.

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• Mick

John dat zeg ik toch :D:?:?

• Linda

Het gewone nummer bellen gaat in ieder geval niet. Dus zal ik één van de andere mogelijkheden proberen. Alvast bedankt iedereen