Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Pol. Tones voor Sendo m550???

• @ngie

Wie-o-wie weet waar ik polyfonische beltonen voor de Sendo M550 kan downloaden, bestellen, krijgen of wat dan ook???

Het toestel is -je gelooft het niet- echt geweldig, maar hier baal ik dus van, nergens staat Sendo, en als het er wel staat, staat de m550 er niet tussen :(

• Daimy Stroeve

Ik ken helaas geen 1 site waar de sendo m550 polyfone ringtones ondersteunt.. weet je zeker dat hij wel polyfone ringtone sondersteunt? En anders kun je het misschien een keer proberen te bestellen, maar dan bijv. voor een samsung. Zo deed ik dat eerst ook met mijn motorola en toen deed hij het wel.

Groeten,

www.powertunes.net

mobiele telefoon ringtones en wallpapers

• Mick

Hoi,

Het is nog niet zeker of het toestel deze kan ontvangen…

Je kan het op even proberen met mij.

Als je msn hebt, add mij dan even op info@geluidje.nl

www.geluidje.nl

Ringtones:)

• Mick

We hebben het getest. De sendo ondersteund ze niet.

• @ngie

Ik kan het toch niet uitstaan :), dus ik heb nog even gekeken, en op de site van Sendo wordt het volgende gezegd:

“The Sendo M550 supports Yamaha's SMAF format polyphonic ring tones, with 16 voices. There are already 15 in the phone, and you can add up to 10 more”

Nu zegt mij dat dus helemaal niks “Yamaha's SMAF format polyphonic ring tones”, maar misschien weet iemand van jullie wel wat dit is????

Ik kan dus wel via hun site gratis ringtones downloaden (25 verschillende), maar dat zijn geen leuke :( Of je moet van japanse toontjes houden……. :D

• BATTAL

Ik weet niet of je kunt wappen, zo ja, probeer www.patut.com, is nog gratis ook.

Greetz,

BATTAL