Wie weet er een site waar je ringtones voor de Siemens A52 kan bestellen. Deze zijn blijkbaar alleen binnen te halen via SMS.
Alvast bedankt voor de tip!!!!
Addy
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsJa!!! Het lullige is, in de gerbuiksaanwijzing van de Siemens A52 staat dat je beltonen kunt bestellen op www.mysiemens.com. Helaas, de Siemens A52 staat daar niet bij vermeld. Ik heb dit toestel icm een Orange pakket. Ook in dien gebruiksaanwijzing allemaal mooie praatjes dat je je telefoon kunt verpersoonlijken en via belfun beltonen kunt bestellen. Blijkt dit alleen voor een Nokia te kunnen. Toch leuk dat ze zo'n pakket verkopen Orange met een Siemens A52. Het heeft me ondertussen al aardig wat geld gekost om proberen te bestellen en te bellen met de klantenservice van Orange. Zowel Orange als Siemens kunnen niets doen.
De site die je geeft, bedoel je dat ik daar wel kan bestellen, want daar heb ik al op gekeken en volgens mij kan het daar ook niet.
Addy
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?