Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Spraakringtone

• Chris

Wie kan mij vertellen waar ik spraakringtones kan downloaden. Het liefst een ringtoen met een uitroep naar keuze maar vooringestelde uitroepen is ook welkom. ik heb wel een site gevonden (www.igo.nl/i/ringtone/spraak.html) maar deze bestandjes kan ik niet openen. Als iemand mij zou kunnen helpen, graag!

• Jorden

www.mobelle.nl zou je eens kunnen proberen, daar kun je met je eigen .wav of .mp3 geloof ik ringtones maken

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• corwin

Hi Chris,

Bij Mobelle is het inderdaad mogelijk je eigen geluid te uploaden. Als je via bijv. Google een geluid (WAV/MP3 etc.) hebt gevonden, kun je dat via www.mobelle.nl naar je E700 uploaden. Via Mobelle kun je ook je eigen wallpapers uploaden.

Corwin

wap.mobelle.nl

www.mobelle.nl

• Chris

He corwin,

bedankt voor je reactie, maar je zegt dat je hem dan naar je E700 kunt uploaden. Betekent dit dat andere telefoons niet geschikt zijn voor dit soort geintjes? Ik heb nl. een Nokia 6100. Werkt dit ook?

• corwin

Hi Chris,

De 6100 ondersteunt helaas geen samples. Het is dus niet mogelijk om spraakringtones naar dit model te downloaden.

Corwin