Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Content voor de Microsoft SPV smartphone ?

• Joris Toonders

Hoi,

Heb zelf een aantal gsmsites die draaien bij ringtonio, maar helaas ondersteund deze niet eens mijn eigen GSM ( de Microsoft SPV smartphone )

Heb nu enkel keus in het downloaden van wat gratis ringtones van de orange spv portal ( wat spraak-ringtones, wallpapers etc, dus het apparaat heeft wel aardig wat mogelijkheden )

Heb het weleens via mobelle.nl geprobeerd, maar vind dat eerlijk gezegd maar niets, de kosten zijn (onnodig) relatief hoog daar naar mijn mening, en uiteindelijk bleek het allemaal niet eens te werken voor de spv.

Ik hoop dat er mensen zijn die me meer kunnen vertellen over sites waar ik wél ringtones en dergelijke kan downloaden en/of bestellen.

Bij voorbaat dank.

MVG,

Joris Toonders

• Mick

Toevallig nog over gehad in mijn nieuwsbrief gisteren….

De SPV wordt niet ondersteund omdat deze te veel fouten bevat.

Het toestel is vreselijk instabiel. Dit houdt in dat de ene keer wel wat wordt

ontvangen en de andere keer niet.

www.geluidje.nl

Ringtones:)

• Joris Toonders

Hmmm ok, bedankt iig.

Klopt dat het toestel aardig instabiel is ( loopt ook geregeld vast ), voor de rest vind ik het echter een fantastische gsm en ben ik zéér tevreden.

Zou opzich wel graag weer een nieuwe gsm willen ( een nokia bijv ) heb alleen een abonnement van 40 p/maand lopen, wellicht iemand een oplossing hiervoor op de 1 of andere manier?

Hoor het wel.

Groeten,

Joris Toonders

• Mick

Bij de meeste telecomwinkels kun je je gsm omruilen.

Onder andere bij The Phonehouse. Je behoudt het bestaande abonnement.

Eventueel kun je ook een tweedehands uitzoeken op marktplaats.nl; ebay.nl of ricardo.nl . Één tip spreek nooit af op het station als je iets koopt. Alleen op een vertrouwde openbare plek of thuis. Voor je het weet ben je je geld kwijt.

Ze waarschuwen hier vaak mee op de genoemde sites.

www.geluidje.nl

Ringtones:)