Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

***Orange**** my ass !!!!

• Cees

Ik ben gisteren naar een filiaal van Belcompany geweest. Ik vroeg de verkoper een voor mij gunstig telefoon + abonnement samen te stellen voor ongeveer 20? in de maand. Gelijk probeerde hij me een Orange abonnement aan te smeren. Niks mis meer, maar toen ik vroeg naar T-mobile en andere providers werden deze gelijk afgewimpeld en begon hij weer over Orange. 2 gratis kaartje meneer voor het concert van Marco Borsato meneer! Ik wil helemaal niet naar Marco Borsato zei ik, en vroeg weer naar andere providers. En weer begon hij over Orange en alle voordelen. De kerel begon me mateloos te irriteren, ik heb hem bedankt en ben weggelopen naar een andere zaak. Het straalde er gewoon van af dat ze daar bij Belcompany provisie krijgen voor iedere klant die ze een Orange kunnen aansmeren…..zeer vervelend………..mij zie je daar niet meer terug.

Ze kunnen wat mij betreft de tering krijgen daar bij Orange!

• Jorden

Ze krijgen voor elk abonnement provisie, waarbij Orange meestal nog niet de hoogste is. Waarschijnlijk was ie zelf heel erg tevreden ermee? ;)

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• DeMoN-X

Lol Orange zuigt, net als Dutchtone ;)

Greetz,

DeMoN-X

http://Mobile-X.ezhost.nu/

• Jorden

Dutchtone bestaat niet meer.

Ik vind Orange zelf ook heel goed trouwens.

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• DeMoN-X

Vroeger was Orange Dutchtone.

En het is net zo slecht gebleven.

Ik had thuis en op school nooit bereik en als ik het wel had was de kwaliteit van het geluid slecht.

En dat hebben ze nog steeds niet veranderd.

Vandaar Orange zuigt ;)

Greetz,

DeMoN-X

http://Mobile-X.ezhost.nu

• Jorden

Mjah hier in Almere heb ik nergens last van behalve als ik in de shoarmatent zit :P

Toen ik in Castricum was had ik totaal geen bereik vorig jaar, verder overal altijd wel.

T-Mobile hoor ik wel weer meer slechte verhalen over hier in Almere. Het is dus gewoon heel erg plaats-specifiek.

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• Frits!

Orange zuigt inderdaad enorm hard. Jij bent vrolijk is de slijnmbal reclame's gestonken!

Orange is ontzettend duur en onhandig! En die verkopers krijgen inderdaad hoge bonussen als ze een orange abo afsluiten. En maar roepen dat het zo voordelig en handig is. NEE, DAT IS HET NIET!

MENSEN,TRAP ER NIET IN. BLIJF VER UIT DE BUURT VAN ORANGE!

Tenzij je enorm genaaid wil worden.

PS: Zodra er hier weer domme orange aanhangers op willen reageren wil ik de nodige links wel plaatsen waarmee mijn gelijk bewezen wordt. Orange is duur, ze hebben een zaakjes niet op orde , de dekking is niet zo goed als ze beweren en dat ‘alles uit bundel systeem’ sucks omdat je nooit weet waar je aan toe bent en daardoor een hoop geld over de balk gooit.

• Mick

Dat is geen PS meer….

Ik ben het er wel mee eens dat het plaats specifiek is…

hier in Roosendaal is het bereik heel goed…:)

www.geluidje.nl

Ringtones:)

• ingrid

dit begon over vervelende verkooptechnieken. @!#$ the belcompany dus. !!!! dit heeft nix met orange te maken, de volgende keer is de bonus voor telfort.

ik vind orange zelf superhandig omdat ik veel in het buitenland ben. door andere providers word je daarin eerder genaaid met je belminuten die je niet op kunt maken omdat je niet in NL bent. intussen loopt je rekening voor in het BTL bellen maar op.

• Neoc

Ik heb het helemaal met Ingrid eens.

Orange is super en heel makkelijk. Volgens mij is er geen enkele fatsoenlijke provider die zo veel extra's voor de klanten heeft.

Want ooit gehoord dat anderen zo'n super goede actie's hadden bij het afsluiten van een nieuw abonnement zoals dubbele belbundels of zoals nu gratis onbeperkt sms tot 1 feb. En dan introduceren ze mms en kan iedere huidige klant gratis onbeperkt mmsen tot 1 februari.

En om ff op andere terug te komen. Orange heeft verder niks met dutchtone te maken. O.k ze hebben het klantenbestand en de masten overgekocht, maar hebben ook masten gekocht van vodafone, kpn, e.d

Ik hoop dat we nu allemaal wat positiever over Orange zijn, want ik vind het echt top. En dacht er van te voren ook zo over als jullie, maar nu ik dit allemaal weet, (van verschillende bronen) heb ik ook een Orange abbo afgesloten en ruim tevreden.

Groeten

ingrid schreef:

>

> dit begon over vervelende verkooptechnieken. @!#$ the

> belcompany dus. !!!! dit heeft nix met orange te maken, de

> volgende keer is de bonus voor telfort.

>

> ik vind orange zelf superhandig omdat ik veel in het

> buitenland ben. door andere providers word je daarin eerder

> genaaid met je belminuten die je niet op kunt maken omdat je

> niet in NL bent. intussen loopt je rekening voor in het BTL

> bellen maar op.