Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

***Orange**** my ass !!!!

• Jorden

Ik ben er helemaal niet ingestonken. Ik ben al ruim 3 jaar bij Dutchtone/Orange en tevreden, waarom zou ik dan ergens anders heen gaan? Heb ook een SIM van Telfort en KPN liggen maar zie geen reden om die te gaan gebruiken.

“En die verkopers krijgen inderdaad hoge bonussen als ze een orange abo afsluiten”

Dat is met elke provider zo, wake up yourself.

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• bastiaan

Neoc, orange heeft niks over gekocht, dutchtone was altijd al van orange geweest, later is alles omgedoopt. dus het is gewoon nog dutchtone in een nieuw jasje. dus ook nog even prut.

en gaan jullie alsjeblieft eens narekenen wat het jullie scheeld om een andere provider te nemen. Wedden dat 't jullie veel geld scheeld!

Waag het dus niet meer om orange de hemel in te prijzen want ze naaien jullie voor je neus. alleen jullie hebben het gewoon nog niet door! ga please even rekenen en daarna je abo opzeggen.

• Jorden

Het blijft een mening. Jij vindt dat Orange bagger is omdat ze duur zijn (waar ik trouwens ook nog niet helemaal van overtuigd ben, maar dat terzijde), terwijl geld voor mij misschien helemaal niet zo zwaar weegt.

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• Frits!

Nog niet overtuigt van het feit dat Orange een kl*te dure provider is?

Laat me je dan even een handje helpen:

-Voor een Orange € 40 euro abo krijg je 200 belminuten in de maand. (en dan heb je ook nog een STARTKOSTEN die je nog zo'n 5 euro kosten) Das dus 45 euro!

-Voor een Telfort abo van € 40 euro krijg je 400 belminuten! En geen startkosten en gratis voicemail. Dat is meer dan het dubbele dan wat Orange je bied!

Nog ff een paar linkjes waaruit blijkt dat je bij Orange honderden euro's per jaar meer kwijt bent. Lees ze op je gemak eens even door en dan praten we weer :D

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=281&i=138236&t=138236

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=281&i=140276&t=140276

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=368&i=15639&t=15639

• Jorden

Met een Orange € 40 kun je 400 minuten bellen naar vast of Orange-klanten, 200 minuten naar andere mobiele nummers.

Met Telfort neem je de restanten van je bundel maar 1 maand mee, bij Orange onbeperkt.

Met Orange betaal je SMS vanuit je bundel, bij Telfort komt dit er nog eens los bij. Vind ik persoonlijk een nadeel, maar anderen zullen daar misschien niet mee zitten.

Bij Telfort vind ik de helpdesk een stuk minder prettig dan bij Orange. Zo kunnen ze meestal geen 0900-nummers bellen totdat dat handmatig geactiveerd is, terwijl ze meestal zeggen dat dat niet per nummer kan. Onzin, maar je wilt niet weten hoe vaak ik dat gehoord heb al.

Zoals ik al eerder zei, het blijft persoonlijk. Maar snap dat dan ook en reageer niet zo overdreven!

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• Saskia

Het kan dan misschien qua bellen iets goedkoper zijn. Alleen jammer dat je (in ieder geval) in het brabantse met zowel Telfort als die K** T-Mobile geen bereik hebt op veel plaatsen. Dan kun je ook niet bellen en ben je dus nóg goedkoper uit???

Ik ben al best een tijdje bij Orange (voorheen Dutchtone) en ben over hun helemaal tevreden.

Wij hebben ook nog een abonnement bij Kpn die een stuk duurder is en ongemakkelijker omdat alle overige kosten buiten je bundel vallen.

Daarnaast moet ik weleens naar het buitenland bellen en ook op dat gebied is Orange verreweg de beste voor mij…. dat wil niet zeggen dat dit voor iedereen hetzelfde is.

Zelf heb ik giga slechte ervaringen met Ben. Ben was bij mij altijd dood en dit veranderde niets toen dit overging in T-mobile. Daarnaast hebben ze een service van niets. Ik kan bij Orange tenminste telefonisch mijn abo opzeggen.

• ingrid

ja hoor ik wil wel even rekenen.

ik ben door de bevalling van mijn zoontje zo'n 4 maanden nauwelijks op pad geweest. hierdoor heb ik bij mijn orange 30 zo'n 130 euro beltegeod opgespaard.

komt me goed uit, want ik ben nu weer on the road en kan me dus helemaal sufbellen en sms-en. bij een andere provider was ik het allemaal kwijtgeweest!

grtz. ing

• Frits!

Wauw, dan behoor je tot de groep van 1% die een keer voordelig bij Orange is uitgekomen.

Ik zou zeggen…

Koop een lollie en vier het!

• bastiaan

t-mobile en telfort hebben juist veel minder gaten in hun net dan orange. de binnendekking van orange is belabert. dit is ook op hun site te zien waar die mietjes alleen de buitendekking laten zien. ‘ het ziet er wel geinig uit, zo’n volgekleurde kaart' hebben ze vast gedacht.

oplichters kwa dekking en prijs zijn ze! wordt al misselijk als iemand het over orange heeft!