Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nokia 3310 kapoet

• Jop

Mijn 3310 heeft de geest gegeven. Na wat testen met een andere 3310 moet ik helaas tot de conclusie komen dat het niet de batterij of de adapter betreft.Zijn er een beetje goede reparatie bedrijven hiervoor? Is drie jaar oud dus geen garantie meer. Of zal ik maar een nieuwe kopen?

• Cees

Heb precies hetzelfde, mijn 3310 heeft een zeer korte standby en kan er hooguit nog 5 min. mee bellen. Heb de batterij vorig jaar al vervangen maar nu is het weer raak. Heb 3 vrienden met hetzelfde probleem, ook valt mijn nokia vaak helemaal uit. Ben nooit erg tevreden geweest met dit toestel wat dat betreft. Neem de volgende keer een telefoon met een lithium batterij, deze kun je zo vaak opladen als je wilt en hoef je dus niet telkens eerst helemaal leeg te laten lopen. Ik ga deze week een andere halen, maar weet nog niet welkeJop schreef:

>

> Mijn 3310 heeft de geest gegeven. Na wat testen met een

> andere 3310 moet ik helaas tot de conclusie komen dat het

> niet de batterij of de adapter betreft.Zijn er een beetje

> goede reparatie bedrijven hiervoor? Is drie jaar oud dus geen

> garantie meer. Of zal ik maar een nieuwe kopen?

• Jop

Heb je mijn verhaal wel gelezen? Het ligt NIET aan de batterij. Met een andere batterij doet ie ook niets. Heb het een en ander uitgewisseld met een geleende 3310

• Marchel

Ik zou gaan kijken voor een nieuwe foon. Ik denk dat de reparatiekosten niet zullen opwegen tegen d eprijs van een nieuwe. (tenzij je iemand in je omgeving hebt die er verstand van hebt , en je wilt matsen). Wat je eventueel ook zou kunnen doen is naar www.salesplaza.nl surfen . Daar zitten wat mensen die veel verstand hebben van dit soort zaken.

I.i.g. succes

Marchel