Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

AFZETTERIJ !!!

• jorien

Jezus wat lomp zeg..

ik denk leuk een tel. waar je polyringtones op kunt dumpen:D

maar neej hoor je moet eerst bellen..(3 euro) daarna moet je wappen..en dan krijg je pas je ringtone..pff..stelletje afzetters..

Weet iemand een site waar je niet hoeft te wappen voordat je zo'n ringtone krijgt?

Gr. Jorien

• Jorden

Polyringtones zijn te groot, je zult altijd moeten wappen om ze op te halen. Kunnen dus niet per SMS afgeleverd worden!

Overigens kost het bij de meeste sites (inclusief die van mij) slechts € 1,15

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• jorien

dan ben je duz ff 5 euro(11 gulden !! ) kwijt voor een kutringtone..

en hoe werkt in godsnaam wappen? er staat fout bij cds verbinding??

• Jorden

Hoe kom jij op 5 euro?

Ik kom maar tot 1,15 + ongeveer 30 seconden belkosten voor het ophalen via WAP, en eventueel 20 seconden voor het bellen naar de bestellijn als je niet via een vaste lijn belt.

CDS-verbinding: Ligt aan je instellingen, Siemens telefoon?

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• bastiaan

wat is je provider? als je kpn hebt kun je het wel schudden, want die bied geen prepaid wap aan.

als je telfort hebt ben je goed bezig! je bent knetter als je een andere hebt, want telfort is de helft goedkoper en je krijgt ook nog es een goede dekking!

• Daimy Stroeve

Ik heb T-mobile, ook best goedkoop. En ik ben hooguit 1,50 kwijt ofzo als ik een ringtone bestel. De aanbieder van de ringtones kan er waarschijnlijk niks aan doen.

Groeten

www.powertunes.net

GSM Ringtones

• Mick

Hier heb je eventueel de instellingen

www.geluidje.nl/opstellen.php

• jorien

nou okeej..ik heb duz telfort..

maja..aangezien ik als vrouw haahh niet zo handig is met wappen..

kheb een siemens c60..ik kan nergens ‘diensten’ vinden of ‘bookmarks’..

wat moet je doen met je gprs? sja..en dan het inbelnummer..nou ik snap er geen hol van !

groetjes jorien

• miepie

Ja siemens, dat is dus ff helemaal niks he. Had een A52 en stond in de gebruikaanwijzing dat je ringtones kon downloaden, nou dus ff niet he.Ik heb het ff helemaal gehad met siemens,kots. Heb dus een ander toestel moeten kopen nou dure aangelegenheid. Enne TELFORT dekt dus niet door heel nederland of bij Ikea want daar had ik nooit bereik. Suc6 met downloaden, groetjes van miepie

• BATTAL

probeer even www.patut.com ,kost je alleen het wappen zonder extra kosten (wat al gauw ruim een euro is)

Greetz,

BATTAL