Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ringtone downloaden naar pc ipv gsm

• Henkie

Ik wil best 1.10 betalen voor een polyfoon beltoon maar dan deze downloaden naar mijn pc om daarna over te zetten naar mijn gsm via de datakabel.

Ik heb een vrij exotische gsm welke niet voor komt in de lijsten van de aanbieders.

Een midi of MMF van bijv. Samsung werkt erop maar via wap zo'n ding naar mij toe halen lukt dus niet.

Wie weet de oplossing of een site waar dit kan.

• Daimy Stroeve

Ik weet niet hoe het kan maar soms op mijn site www.powertunes.net (op sommige pc's) dan download hij de ringtone in plaats dat de bestelpopup erop komt en dan download je hem dus gratis. Maar zoek eens in google, daar zijn ze ook wel te vinden.

Groeten

www.powertunes.net

GSM Ringtones

• Jorden

Wat voor GSM is dat dan?

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• Henkie

Innostream 100, super mooie phone maar de sites ondersteunen hem (nog) niet.

Ik heb de datakabel en inmiddels heel veel mmf ringtones voor een samsung welke hier perfect op werken maar kan alleen via de datakabel.

• Henkie

Nou, heb ff op die site gekeken maar kan volgens mij alleen maar bestellen via de GSM en juist, mijn Innostream 100 staat niet in die lijst. Dus hoe krijg ik nu Franske Bauer in mijn PC als ringtone om deze vervolgens over te zetten naar de phone…

• Marchel

Hier heb je er een paar duizend (MMF). Wel niet de nieuwste , maar wie weet zit er wel wat bij.

http://www.skteletech.ru/melod_mmf/101.html

Succes. Marchel.

• Marchel

En hier staan nog een stel MIDI files.

Let wel op dat er popups kunnen verschijnen.

Marchel.

http://frankstorck.nl/ringtones/

• BATTAL

Check www.patut.com , kun je de ringtones binnenhalen via wap (zonder de extra 1.10) of je doet even rechtsklik en “doel opslaan als” kun je em op je pc zetten.

Het gaat hier wel om ringtones met een midi extensie, en zo ver ik weet doen die het ook op een samsung.

Greetz,

BATTAL