Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nokia 6610 in de wasmachine!

• Moi

Jaja…das nog s een grappig berichtje. Heb mijn 6610 s even een goeie wasbeurt gegeven. Heb m in een suffe bui in een broek laten zitten. Hij zat wel in een broekzak met rits en heeft dus geen hardeklappen opgelopen in de wastrommel.

Maar ok nu is tie tenminste lekker schoon. Minpuntje: hij doet t niet meer. Heb de batterij eraf gehaald en beide delen liggen inmiddels al 2 dagen op de verwarming.

SIM doet t uiteraard nog wel.

Heeft iemand van jullie nog een goeie tip. Mogelijk uit ervaring? Je zou denken als alles weer droog is moet dat eigenwijze ding t toch weer gaan doen!

Kleine wasjes…grote wasjes… nokia's 6210…..je doet ze in je wasmachine!

Gr.

Moi

• Moi

Ben nog steeds een beetje suf geloof ik. Het gaat dus om een 6210. 6610 moet misschien nog uitgevonden worden. Ben niet zo'n tele-dude!

• ¤lindå¤

:D6610 hebben ze ook al een tijdje uitgevonden hoor;)ik hoop dat iemand raad weet met je probleem,maar vrees het ergste……….

• Matthijs

ik heb een keer bijna het zelfde probleem gehad,…

alleen bij mij had me klijne neefje een leuk idee… telefoon in de chocomelk stoppen :-S

Wel de mijne doet het nu weer.

ik heb het volgende gedaan, goed heel goed laate droogen, uitelkaar gehaald (let wel op dat je weet wat waar hoord en breek nix af, haal allleen dingen los die je los kan maaken hé !!!), toen heb ik alle contactjes etc schoongemaakt met een fiberpen, en de rest van de prontje goed schoongemaakt met een schoonde theedoek.

terug in elkaar gezet, gekeken of de batterij nog goed was, opgeladen en getest.

wonder bove wonder deetie het toen weer :-D

het gaat hier wel over een nokia 3310

en als je het zelf te riscant vind, dan kan je of proberen naar een servicepunt te brengen of een nieuwe aanschaffen…

Groeten Matthijs

• Elmer

Vaak is inderdaad goed laten drogen de oplossing. Als je geluk hebt hoeft het hele sloop en in elkaarzet verhaal van Matthijs niet, want het gaat bij jou om water en bij hem om (aanslag achterlatende) chocomel.

Succes!

Elmer

| http://www.gsm-games.nl | http://www.gsm-game.net |