Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

uploaden met c55

• yvonne

Hoi, ik heb een datakabel en een siemens c55 en bijbehorende software.

Ik heb heel veel midi files in mijn computer maar na instaleren van de software “fone data suite” ga ik naar de headset manager en probeer ik ze erin te zetten krijg ik steeds de melding dat de file te groot is en de capaciteit van de gsm overschrijdt, file ingekort en nog hetzelfde!

De gsm geeft aan dat er nog 78 kb ruimte is en ik krijg er nog geen file van 3 kb in!!!!!!!!!!

Ik heb windows xp op mijn comp. en heb al datasuite geprobeerd en nog diverse andere software,maar werkelijk niks werkt.

De enemaakt geen verbinding of kan toestel niet localiseren en de andere zegt dat de files te groot zijn.

Ik heb al het vermoeden dat het waarschijnlijk en aan de software van de gsm en comp. moet liggen.misschien de xp versie?

(of gewoon een klote gsm!!!)

Bij sommige software loopt zelfs mijn comp. steeds vast.!

Wie heeft hier ervaring mee??en heeft een oplossing hiervoor?

n.b. Bij xp steld de gsm zich ook in op com poort 4 en terwijl de software voorschrijft com 1 te gebruiken.

Tuurlijk dat je zo nooit verbinding krijgt!

Handmatig zoeken wil ook niet helpen zit ie uren te zoeken naar verbinding en niks hoor!!

groetjes, Yvonne.

• yvonne

NIEMAND ????????????????

• PowerTunes

nee

Groeten,

www.powertunes.net

GSM Ringtones en Games

• yvonne

En wat zou ik op deze site moeten vinden?????

Ik wil geen ringtone dowloaden maar ze via mijn datakabel in mijn telofoon krijgen!!

Het probleem is alleen dat die programma's niet optimaal werken,tenminste niet bij mij.

De handsetmanager van siemens(bijgeleverde software met datakabel)doet het wel maar als ik de uitgekozen ringtone naar mijn gsm wil versturen zegt ie telkens dat de file te groot is en het beschikbare geheugen overschreden wordt, de file moet ingekort worden,ook dat werkt niet.

Mijn gsm heeft nog ongever 80 kb beschikbaar maar er kan nog geen file van 3 kb op!!!!!

De siemens data suite werkt ook wel maar de bijbehorende software de (data exchange) die je nodig hebt om de ringtones naar je mobiel te verzenden doet het weer niet.

Dit omdat de datasuite om compoort 4 wordt geinstalleerd door mijn computer(heb al geprobeerd handmatig te veranderen maar gaat niet) en de software heeft alleen compoort 1 als optie,dus kan ie het toestel niet vinden!

Ik denk gewoon weer een van de bekende fouten van siemens,software aanbieden voor een bepaald model en een standaard aansluiting voor een gewone datakabel en geen usb kabel.

ik heb op dit forum al zo vel problemen zien voorbij komen met siemens gsm's

dat ik denk dat ook dit mijn laatste siemens zal zijn.

Groetjes, Yvonne.