Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

beltegoed opwaarderen

  • Theo van Rossenberg

    Wie kan mij helpen met het volgende probleem :

    Op mijn vakantie in Duitsland was het beltegoed van mijn Siemens mobielte nul geworden. Dat heb ik toen rachten op te waarderen via het menu : Postbank, opwaarderen, 10 of 20 euro.

    Ik koos voor ? 20 , gaf mijn code van 5 cijfers door en het antwoord was : uw

    beltegoed is met ? 20 verhoogd. Maar helaas, ik kon daarna nog steeds niet

    bellen behalve voor het opvragen van het beltegoed en dan was het antwoord :

    “u heeft geen beltegoed meer ”. Enkele dagen daarne heb ik het nog eens geprobeerd. , maar met hetzelfde resultaat.

    Thuisgekomen bleek dat er twee keer ? 20 van mijn girorekening was afgeschreven.

    Telfort , de provider, kan het niet verklaren.

    Heeft iemand zoiets ook wel eens meegemaakt ?

  • Ringtone.be

    Nee dat niet, maar Telfort kan het nagaan of er opgewaardeerd is

    en van welke rekening er is betaald. Die kunnen ze dan met

    elkaar vergelijken. Schrijf gewoon een brief naar Telfort en deel je probleem

    met hun. Een goede providerkomt een klant meestal wel tegemoet in de kosten.

    www.ringtone.be

    - ringtones

  • monique

    Ik heb dit ook meegemaakt,en inderdaad de provider kan zien of er opgewaardeerd is.Ik kreeg mijn beltegoed alsnog.Maar ja dat was voor jou natuurlijk wel te laat.Zorg voortaan voor genoeg beltegoed,of neem een abbo

  • Robin

    Zou gewoon voortaan beltegoed opwaarderen via Beltegoed.nl. Je ontvangt je beltegoed direct per e-mail en per gratis SMS.