Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ringtone vallende bom

  • maaike

    Hallo!

    Heeft iemand voor mij de ringtone (mp3) van de vallende bom? Ik bedoel de ringtone die begint met een ontzettend hoge toon en langzaam steeds lager wordt? Volgens mij is ie wel bekend.

    Groetjes Maaike

  • Jorden

    Kijk op http://www.mobileringtonez.com/?p=truetones

    Klik op “Leger”, kies dan “Bom”. Denk dat dat hem is?

    -Jorden

    www.mobileringtonez.com

  • maaike

    Het is wel dat idee: een toon van hoog naar laag. Maar hij is veeeel langer die ik bedoel en heeft een bijna irritant hoog geluid.

    Maar in ieder geval wel heel erg bedankt voor het meedenken!

    x Maaike

  • ikke21

    heej maaike …die ringtone zoek ik ook…die is wel lache echt zo'n hoge toon dat je bekant pijn in je oren krijgt ;) dat langzaam over gaat in een lage toon …en andersom …als iemand die heeft of weet waar ik die kan vinden ?? ik hoor ut graag

  • maaike

    ja precies, DIE!!! :) Ik dacht écht even dat ik de enige was die dat ding ooit had gehoord, gelukkig niet. Als je er ooit aan komt, wil je hem dan naar me sturen? x maaike

  • ikke21

    ja sgoed als ik um heb ;)

    snap niet dat hier helemaal niemand is die um heeft …:s of dit niet leest en nie wil zeggen ofzo ….

    marja ik zoek wel effe verder :)….

  • Ron

    sooort fluit toon waar de glazen van breken ????

    heb ik

    mail maar

  • Svenn

    Waar kan ik deze downloaden??ikke21 schreef:

    >

    > heej maaike …die ringtone zoek ik ook…die is wel lache

    > echt zo'n hoge toon dat je bekant pijn in je oren krijgt ;)

    > dat langzaam over gaat in een lage toon …en andersom …als

    > iemand die heeft of weet waar ik die kan vinden ?? ik hoor ut

    > graag

  • Bballer10

    Misschien vind je op deze site wel wat je zoekt: http://boothill.bo.funpic.de/Stille%20Ringtones/

    Probeer piep.mp3 eens.

    Bballer10