Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ringtone niet kunnen verzenden

  • Sheeltje

    Hallo luitjes,

    Ik heb een ringtone gedownload en opgeslagen. Das niet het probleem, maar nu wil ik hem verzenden naar iemand met bluetooth, dat kan dus niet. Der staat een sleuteltje bij en als ik verzenden wil zeg de foon: niet gecontroleerd.

    Betekent dit nou dat ik een gedownloade ringtone niet met iemand kan delen?

    Alvast bedankt.

    Groetjes Sheel

  • Jorden

    Een ringtone die op GSM 1 werkt hoeft niet op GSM 2 te werken; er zijn vele verschillende formaten waarin ringtones kunnen voorkomen.

    Daarnaast kan het een gevalletje “rechten” zijn, veel telefoons schermen het af om illegale verspreiding van ringtones tegen te gaan. Als jij een ringtone besteld hebt, heb je die rechten al betaald voor gebruik op JOUW telefoon, maar dat geeft je niet direct de rechten om hem te verspreiden.

    -Jorden

    www.polyphonic.nl

  • Typfout

    oh lekker….

    ik heb gisteren ook een ringtone gedownload. deze wil ik nu naar mijn pc uploaden om er een midi van te maken zodat ik de ringtone ook als wekker geluid kan gebruiken…. ook dit wil dus niet. is er niet een manier om de beveiliging op dit soort ringtones te kraken???

  • Thijs

    Ik wil een beltoon verzenden naar een andere gsm heeft iemand misschien hier een oplossing voor ?