Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik wil een ringtone ZONDER abonnement

  • Noortje

    is op www.bamikanarie.nl echt alles gratis? ook die naam ringtones?

  • Noortje

    is op www.bamikanarie.nl alles zonder abonnement bedoel ik.. ook die naam ringtones?

  • kelly

    hallo

    op 12logo kan je ringtones vinden zonder dat het een abonement is

    vele groeten

  • Roger

    Hallo

    Ik heb een nokia 1600, die staat niet tussen de lijsten als ik een ringtone wil bestellen, maar een nokia 1100 die er veel ouder uitziet wel. Kan ik een ander model opgeven waarmee het alsnog goed wil?

    Roger

  • Gert-jan

    Roger, kijk eens op www.gmobile.nl hier szijn alle ringtones zonder abonnement, prijzen staan overal netjes in het bestelscherm, je betaal dus eenmalig.

  • laurie

    ik heb pas een nieuwe mobiel, alleen met van die irritante ringtones, ik wil graag een ringtone zonder abbonement. omdat ik hier vaak over hoor> hoe moet dat dan……..?

  • dbax

    Als je NIET tussen 60.000 ringtones wilt zoeken en op zoek bent naar ‘gewone’ ringtones, (waar je je niet voor hoeft te schamen) kijk dan eens op

    www.zakelijkeringtones.nl

    dit werkt snel, eenvoudig, geen abonnement (1x betalen, kost in NL €2,60).

    succes.

  • Gert-jan

    Ringtones zonder abonnement eenvoudig bestellen op www.gmobile.nl

    1. ringtone uitzoeken / beluisteren

    2. telefoon type selecteren

    3. Bellen voor pincode

    4. ringtone versturen

    *realtones moet je vaak nog via WAP of gprs downloaden naar je mobiel, dit wijst zich ook voor zich.

    Mvg Gert-jan

  • Gerard Terstal

    Op www.realtonefactory.com vind je de leukste ringtones. Geen abonnementsdienst.

    Groetjes,

    Gerard Terstal.